بسیج سازندگی سپاه لرستان برای رفع محرومیت‌ها و در راستای خدمت رسانی به مردم فعالیت دارد

به گزارش رکنا از لرستان؛ مرتضی کشکولی، شامگاه ۲۱ اسفندماه در جلسه بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی لرستان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: بسیج سازندگی سپاه به عنوان دستگاهی رسمی در خدمت همه دستگاه‌های دولتی استان برای رفع کسری‌ها، پرکردن خلاها و رفع محرومیت‌هاست.

وی اضافه کرد: از مجموع ۷۲۵ میلیارد تومان اعتباری که قرارگاه امام حسن‌مجتبی (ع) برای محرومیت‌زدایی استان در نظر گرفته شده است، ۴۲۵ میلیارد تومان آسفالت بوده و ۲۴۰ میلیارد تومان معادل ۵۶ درصد اعتبار را گرفتیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: تا پایان سال در بحث آب شرب روستاها ۴۵ درصد پیشرفت خواهیم داشت.

کشکولی افزود: تاکنون ۱۲۰کیلومتر خط انتقال آب، شش مخزن ذخیره آب، هفت حلقه چاه اجرا شده و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز تجهیزات خریداری شده است.

وی بیان کرد: با توجه به میانگین کشوری، جزو هفت هشت استان پیشرو هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه براساس توافق‌نامه‌ای سازمان برنامه بودجه با سپاه لرستان داشته است در دو مرحله ۱۶ میلیارد تومان اعتبار را به سپاه دادند تا ۱۶ کیلومتر کانال کشاورزی را اجرا کنیم و با این پولی که دریافت کردیم توانستیم۷۱ کیلومتر کانال آب را ایجاد کنیم، اظهار کرد: معابر پلکانی کوی علی‌آباد ساماندهی شده است.

کشکولی افزود: باید از ظرفیت بسیج سازندگی در راستای خدمت رسانی به مردم استفاده شود.

وی بیان کرد: برای محرومیت‌زدایی یک منطقه از محله فلک‌الدین را پایلوت قرار دادیم تا بتوانیم آن از مرحوم خارج کنیم و تحقق این مهم نیازمند اعتبار است که باید تامین شود.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 877019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟