اعزام دختران ( فاطمی ) به اردوی یک روزه امام زاده علی صالح (ع) ایلام   

به گزارش رکنا از ایلام : مریم بیگ محمدی اظهار داشت: با برگزاری این اردوها، نشاط آفرینی و مهارت آموزی نیز افزایش و توسعه می‌یابد.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای یک روزه با رویکرد برگزاری سفرهای تربیتی، افزود: اردو و بازدیدهای نوجوانان، فرایندی آموزشی، تربیتی و چند رسانه‌ای است که می‌تواند ضمن تأمین اهداف کوتاه مدت آموزشی و تربیتی، زمینه بروز و تحقق اهداف بلند مدت و پایدار، در مهارت آموزی و نشاط آفرینی را فراهم کند.

مسئول قرارگاه بانوان اداره تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: این اردو با همکاری قرارگاه جهادی شهید جمال الدینی اداره کل تبلیغات اسلامی با حضور دختران فاطمی برگزار شد.

بیگ محمدی ادامه داد: باید بتوان طرحی را در جهت استفاده از فرصت اردوها و بازدیدهای یک روزه دختران نوجوان اجرا و بهره برداری هوشمندانه کرد تا به امتزاج هوشمندانه اردو و مهارت‌های اجتماعی پایدار منجر شود.

وی، اهداف برگزاری اردوهای یک روزه تربیتی را توسعه و تقویت فعالیت‌های گروهی، ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی، رشد و شکوفایی استعدادها و تقویت روحیه نشاط و شادابی در دختران نوجوان و، تلاش برای بهره‌مندی از تمامی فرصت‌های آموزشی و تربیتی مستمر تعمیق و تحکیم باورهای اعتقادی و مذهبی توسط دختران نوجوان و تلفیق آن با مهارت‌های فردی و اجتماعی، در بستر اردوهای یک روزه، افزایش آگاهی‌های عمومی نوجوانان و کسب تجربه و مهارت‌های زندگی در زمینه‌های مختلف اعلام کرد.

 

مسئول قرارگاه بانوان اداره تبلیغات اسلامی استان ایلام بیان کرد: در این اردو دختران فاطمی ابتدا درمزار شهدای صالح آباد سپس در امام زاده علی صالح (ع) حضور رسانده و به زیارت دسته جمعی مشرف شدند، سپس با حضور در مرکز کانون فرهنگی مردمی افق، صالح آباد با حضور در کلاس آموزشی تربیتی، تفریحی با اجرای مسابقات مفرح و بازی های دسته جمعی و قصه گویی بهره بردند.

لازم به ذکر است؛ در ادامه مقارن با اذان مغرب نماز جماعت به امامت حجت الاسلام عبدالهی اقامه گردید.

گفتنی است؛ این اردو با صرف افطار، استراحت و تفریح بعد از آن پایان یافت.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 884035 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟