هدف گذاری کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال

به گزارش رکنا از اردبیل، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه فضای سبز در شهرک‌های صنعتی با مشارکت واحد‌های تولیدی و شرکت‌های خدماتی ایجاد می‌شود، افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، یک هزار و ۵۰۰ نهال در شهرک صنعتی ۲ اردبیل با یاد و خاطره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان غرس می‌شود.

هاشم علایی با اشاره به اینکه با کاشت این نهال و توسعه آن، کمربند سبز در این شهرک ایجاد خواهد شد، افزود: برای تجقق این امر با دعوت از جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، واحد‌های تولیدی و خانواده معظم شهدا به طور نمادین چند اصله نهال به نام شهدای دفاع مقدس، مدافعین حرم، امنیت و سلامت در این شهرک کاشته شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های گسترده این شرکت برای ایجاد فضای سبز در شهرک‌های صنعتی استان افزود: با اقدامات انجام شده تاکنون شاهد ایجاد ۲۴۰ هکتار فضای سبز در شهرک‌های صنعتی استان هستیم که اجرای هرساله این برنامه‌ها جزو شاخص‌های اصلی این شرکت قرار دارد.

علایی ضرورت توسعه فضای سبز و فرهنگ نهال کاری در استان را یادآور شد و گفت: در کنار اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی، واحد‌های تولیدی ملزم به اختصاص حداقل ۱۰ درصد از فضای در اختیار خود به ایجاد فضای سبز هستند که این موضوع در صدور پروانه پایان‌کار واحد‌های تولیدی رصد و اجرایی می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به هدف‌گذاری ایجاد سه هکتاری فضای سبز در شهرک‌های صنعتی استان در سال جدید، ابراز امیدواری کرد تا با همکاری مدیران واحد‌های تولیدی و شرکت‌های خدماتی مستقر در شهرک‌ها، این میزان توسعه فضای سبز محقق و عملیاتی شود.

 

 

کدخبر: 884396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟