رصد بازار فروش آب معدنی/هیچ گونه مشکل در تهیه و توزیع آب معدنی وجود ندارد

به گزارش رکنا از لرستان؛ بهمن جعفری در حاشیه بازدید از سطح بازار که در قالب اکیپ‌های بازرسی صورت گرفت موضوع تهیه و توزیع آب معدنی برای عموم مردم استان لرستان را در دستور کار قرار داد.

وی در حین رصد بازار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در تهیه و توزیع آب معدنی هیچ گونه کمبود و مشکلی در سطح بازار  وجود ندارد و بیش از نیاز مصرف استان موجودی داریم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان لرستان در ادامه افزود: در خصوص قیمت فروش این محصول، فروشگاه ها می بایست با توجه به نرخ مصوب و مندرج بر روی بطری های آب معدنی اقدام به عرضه نمایند و هرگونه فروش بالاتر از نرخ مصوب، تخلف محسوب گردیده و با گرانفروشان برخورد قاطع خواهد شد.

وی گفت: گشت مشترکی متشکل از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، استانداری، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و دیگر مسئولین دستگاه های اجرایی، موضوع تهیه و توزیع آب معدنی را در سطح استان مورد رصد قرار خواهند داد.

جعفری در پایان تاکید کرد: فروشندگان ملزم به رعایت قوانین و نرخ مصوب انواع کالاها، خاصه آب معدنی می باشند و هم استانی های عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از: گران‌فروشی، اخفا و امتناع از عرضه کالا،  فروش اجباری همراه با دیگر کالاها، عدم درج قیمت و سایر موارد با شماره تلفن ۱۲۴ تماس حاصل نمایند.

 

مهدی زکی پور/ لرستان

کدخبر: 886933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟