احداث دو جایگاه سوخت جدید  در هشترود ضروری است

به  گزارش رکنا از هشترود ؛ علی رضا توری که در جلسه ستاد پیشگیری و مدیریت بحران این شهرستان صحبت می کرد ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه شهرستان هشترود کشتارگاه دام و طیور ندارد و عدم وجود کشتارگاه در این شهرستان جز مخاطرات این شهرستان محسوب می شود  لذا احداث کشتارگاه دام وطیور در این شهرستان ضروری است .

وی ادامه داد:  ما اعلام کرده ایم که اگر سرمایه گذاری به خواهد در جهت احداث کشتارگاه  در این شهرستان سرمایه گذاری  انجام دهد،  فرمانداری و کلیه ادارات مرتبط می توانند در این زمینه سرمایه گذاران محترم را یاری نمایند ودر جهت پرداخت تسهیلات و هر موردی که نیاز باشد به سرمایه گذاران کمک نمایند.

وی خاطر نشان کرد: اگر سرمایه گذار خصوصی هم نخواست در این زمینه اقدام نماید وظیفه شهرداری است که در جهت احداث کشتارگاه در اسرع وقت گامهایی بردارد تا هر چه سریعتر شاهد احداث کشتارگاه دام وطیور در منطقه باشیم‌ .

فرماندار هشترود تصریح کرد:  نبود کشتارگاه باعث می شود مسائل و مشکلاتی برای صنف قصابان و مرغ فروشان در حوزه سلامت و بهداشت  ازقبیل بیماری های مشترک  انسان و دام و تامین امنیت غذایی شهروندان به وجود آید و آنها  در این زمینه به  مخاطره بیفتند.

فرماندار هشترود در ادامه به ایجاد جایگاه سوخت در شهرستان نیز  اشاره کرد و افزود:  در حال حاضر دو جایگاه سوخت در دو ورودی شهر از طرف هشترود_ مراغه  و هشترود _قره چمن وجود دارد ولی این دو جایگاه سوخت،   پاسخگوی نیاز همشهریان نیست لذا  ایجاد یک جایگاه در ورودی   روستای دامناب به  هشترود وجایگاه سوخت دیگری در مسیر  هشترود به طرف روستای علی آباد ضروری به نظر می رسد .

اسماعیل رحیمی / هشترود

 

 

 

 

کدخبر: 899687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟