نگاه ظرفیتی و هم افزایی ارکان حاکمیت دورود در پیشبرد اهداف موثر است

به گزارش رکنا از لرستان، مجید منعمی شنبه بیست و هفتم خردادماه در مراسم معارفه فرماندار دورود، عنوان کرد: تکلیف مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و دولت به تمامی مسئولین ایجاد امیدآفرینی از طریق تبیین ظرفیت هاست که باید سرلوحه ی امور قرار گیرد.

وی ادامه داد: در شهرستان دورود نیز باید از این منظر کارها دنبال شده و با مردم گفتگو شود.

معاون استاندار تصریح کرد: در شرایطی که کشور در یک جنگ تمام عیار تبلیغاتی با دشمنان در خارج و داخل کشور قرار دارد همراهی و هم افزایی سایر ارکان حاکمیت با دولت عامل غلبه بر این دشمنان است.

منعمی به تبیین خدمات دولت به عنوان یکی دیگر از تاکیدات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) اشاره کرد و گفت: تمامی خدمات دولت در سطح کلان و خرد باید به سمع و نظر مردم برسد چرا که رابطه با مردم و مردمی سازی از این مسیر محقق خواهد شد.

وی همچنین به انتخابات پیشرو در سالجاری اشاره کرد و ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) اخیرا برگزاری انتخابات را در چهار مولفه امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت تشریح فرمودند که مسئولین می بایست آنها را مدنظر داشته باشند.

معاون استاندار خطاب به فرماندار جدید دورود، عنوان کرد: مقام ارشد دولت در شهرستان دورود باید از همین امروز کار را با در نظر گرفتن مولفه های مورد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) آغاز کند.

منعمی در خصوص فرماندار منصوب شده ی دورود گفت: سابقه ی سه سال خدمت در دستگاه های اجرایی شهرستان دورود یک آورده ی بسیار مثبت برای شروع کار فرماندار جدید است.

وی افزود: شناختی که فرماندار جدید به واسطه ی سابقه ی اجرایی در این شهرستان دارند یک گام رو به جلو برای پیشبرد امور است.

در این مراسم از خدمات گودرزیان فرماندار سابق دورود که به افتخار بازنشستگی نائل شد و پیرهادی سرپرست فرمانداری این شهرستان تقدیر و سید مصطفی موسوی به عنوان فرماندار جدید دورود معارفه شد.

 

مهدی زکی پور / لرستان

کدخبر: 901463 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟