دیدار رئیس آموزش و پرورش منطقه نظرکهریزی با فرماندار جدید شهرستان هشترود

 به گزارش رکنا از هشترود؛ در این دیدار پاشایی فرماندار هشترود ضمن تشکر و قدردانی از زحمات فرهنگیان بر اهمیت آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد تاثیرگذار و زیربنایی در بحث توسعه و پیشرفت کشور در ابعاد مختلف تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش پایه فرهنگی این نظام است و پر جمعیت ترین ارگان دولتی می باشد، بنابراین نیاز به توجه زیادی دارد که باید پتانسیل های دانش آموزان را شناسایی نماییم.

فرماندار هشترود با بیان اینکه مدیون خون پاک شهدا هستیم، افزود: باید در بحث تربیت دانش آموزان در راستای ارتقای باور و اعتقاد گام برداریم که وظیفه آموزش و پرورش تربیت انسان شایسته است.

پاشایی خواستار ایجاد تحول در برنامه ها شد و افزود: برنامه ها باید در راستای تحول در مجموعه ها باشد که باید برای برنامه های خود، اهداف را تعیین کرده و در راستای آن گام برداریم.

وی به تکریم و احترام معلمان اشاره داشت و افزود: معلمین با عشق و علاقه با کمترین امکانات برای رشد دانش آموزان تلاش می کنند که با این حال باید همگی در پی تقدیر و تشکر از معلمان عزیز باشیم.

پاشایی تصریح کرد: در عرصه خدمت نباید خسته شویم و باید با تلاش شبانه روزی و انگیزه دادن برای مردم عزیز گام برداریم.

وی در پایان به بحث استعداد یابی اشاره داشت و گفت: دانش آموزان کشورمان و بخصوص استان آذربایجان شرقی دارای استعدادهای خاصی هستند که باید کمیته های تخصصی برای کشف استعداد تشکیل دهیم که نیازمند بررسی دقیق و ارائه برنامه در این راستا با همکاری نهادهای مرتبط هستیم.

زیداله رضایی رئیس آموزش و پرورش منطقه نظرکهریزی در ابتدای این دیدار ضمن تبریک به فرماندار جدید برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

رئیس دستگاه تعلیم و تربیت نظرکهریزی در این دیدار تعامل و هماهنگی را ضروری دانست و بر آمادگی آموزش و پرورش منطقه به عنوان یکی از دستگاه های مهم اجرایی در منطقه نظرکهریزی برای تعامل و همکاری با فرمانداری و سایر دستگاه ها و نهادهای مستقر در این شهرستان و منطقه به منظور پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی و اهداف عالی آموزش و پرورش تاکید کرد.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

کدخبر: 906127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟