اهتمام جدی شورای شهر قزوین در اتمام پروژه های نیمه تمام

به گزارش رکنا ازقزوین؛ علی فرمانی درمراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: یکی از شعارهای شورای ششم مردم محوری بود و در این راستا  نمی توانیم دم از مردم محوری بزنیم ولی خبرنگار در کنارمان حضور نداشته باشد، لذا در جهت شفافیت اکثر جلسات شورای شهر قزوین به صورت علنی برگزار می شود.

وی افزود: اخبار و اطلاعات از مجموعه شورا و مدیریت شهری با حضور خبرنگاران رسانه ها به صورت حقیقی و شفاف به عموم مردم  اطلاع رسانی می شود.

وی بر لزوم همراهی و همکاری رسانه ها و خبرنگاران با تیم شورا و مدیریت شهری قزوین تاکید نمود وگفت: خبرنگاران می توانند در انعکاس اخبار نقاط قوت را مدنظر قرار دهند و نقاط ضعف را به مسؤلین انتقال دهند تا بتوانیم با عزم راسخ در  جهت خدمت گزاری بهتر به شهروندان قدم برداریم .

photo_2023-08-12_13-40-33

به گفته فرمانی خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسؤلان می توانند با شناسایی چالش ها و مشکلات در گره گشایی از امور راهگشا باشند.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین در بخش دیگری از سخنانش به عزم و اراده شورای ششم در تکمیل پروژه های نیمه تمام  اشاره داشت و گفت: با اهتمام جدی اعضای شورا برخی از پروژه ها مورد بهره برداری قرار گرفته و مابقی نیز به زودی افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم مدیریت شهری قزوین با انسجام بیشتر سعی در تحقق بودجه امسال داشته باشد و احداث دو تقاطع غیر همسطح و میدان میوه و تره بار مرکزی را وارد عملیات اجرایی نماید.

photo_2023-08-12_13-40-40

از ظرفیت فرهنگی و اجتماعی رسانه ها در جهت بالندگی و پویایی شهر  استفاده کنیم

 شهردار قزوین گفت: خبرنگاران بازوی توانمند مدیریت شهری هستند و شهر پویا به کمک خبرنگاران دغدغه مند ساخته می شود.

مهدی صباغی دراین مراسم افزود: خبرنگاران مانند پلی ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند،در این راستا باید از ظرفیت فرهنگی و اجتماعی اهالی رسانه، جهت بالندگی و پویایی شهر بخوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهمی در آگاهی بخشی و امید آفرینی در سطح جامعه دارند، افزود: عملکرد مجموعه مدیریت شهری بدون تلاش اهالی رسانه به‌خوبی منعکس نمی شود و مردم در جریان خدمت رسانی قرار نمی گیرند.

شهردار قزوین در بخش دیگری از سخنانش به تشریح پروژه های در دست اقدام شهرداری پرداخت و گفت: کلان پروژه کمربندی شرق شهر قزوین بزودی با حضور مسئولان کشوری افتتاح می شود.

صباغی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین از هم جدا نیستند، دو سال اول تقریبا تمام پروژه‌ها تکمیل شده  و سایر پروژه‌ها هم درحال اجرا است، همچنین در این شرایط اقتصادی وظایف شهرداری با این جامعه آماری بدون التهاب انجام می‌شود.

IMG-20230810-WA0011

وی در خاتمه از اهالی رسانه خواست در مسیر امیدافزایی در جامعه قلم بزنند و در این مسیر با اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی و خدمات متنوع  شهرداری قزوین امید به روزهای روشن آینده را در سطح شهر تقویت کنند.

IMG-20230811-WA0003

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 918434 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟