خلاف منافع شورا و شهرداری اقدامی انجام نشده است

به گزارش رکنا از اردبیل ، سیدحامد عاملی پیش از ظهر سه شنبه در آئین آغاز عملیات احداث پروژه برج دوقلوی استان اردبیل اظهار کرد: تمام اقداماتی که در استان اردبیل و در طول دو سال گذشته انجام شده است محصول همت، کار جهادی و وحدت و همدلی همه کسانی است که دلسوز کشور و این ملت هستند.

وی به اشاره به شرایط خاص و سخت اقتصادی موجود در کشور خاطرنشان کرد: اقدامات بسیار خوبی به ویژه در پروژه‌های مشارکتی در اردبیل روی داده که تا به حال کم نظیر بوده و شهرداری اردبیل و شورای شهر توانسته اند در جلب و جذب سرمایه گذاری‌های داخلی همتی راستین داشته باشند.

استاندار اردبیل با تقدیر از مجموعه شهرداری و شورای شهر اردبیل در توجه به پیشرفت و آبادانی شهر اردبیل بیان کرد: مجموعه استانداری اردبیل در همراهی با شورا و شهرداری هیچ اقدامی برخلاف منافع آنها انجام نداده و در بحث تأمین منابع با تمام توان تلاش کردیم تا هیچ پروژه‌ای بدون اعتبار باقی نماند.

عاملی پروژه‌های مشارکتی شهرداری اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: تمام کسانی که در عمران و آبادانی شهر دخیل بودند شایسته تقدیر هستند و شهرداری و شورای شهر در این میان پیشرو و پیشقدم بودند.

 

 

 

 

کدخبر: 923935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟