بازگشت ۵۲ واحد اقتصادی راکد به چرخه تولید در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش رکنا از کهگیلویه و بویراحمد؛ محسن ضامن‌فر روز دوشنبه در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: این واحدها در دولت سیزدهم وارد چرخه تولید شدند.

 ضامن فر افزود: واحدهایی که قبلا مشکلات آنها در ستاد تسهیل مطرح و بررسی شده است، چنانچه مصوبات را اجرایی نکنند از طرح دوباره آنها در کارگروه تسهیل خودداری می شود.

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری عنوان کرد: کارگروه تسهیل بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه تولید بوده و اجرایی شدن مصوبات آن از اهمیت بالایی برخوردار است لذا مدیران تا حصول نتیجه مصوبات را پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه سال جاری هشت جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده است، گفت: یکی از محورها و شاخصه‌های ارزیابی مدیران حضور در جلسات کارگروه تسهیل و اجرایی شدن مصوبات و تاثیرگذاری در جهت رفع مشکلات این واحدها است.

ضامن فر بر تلاش بیشتر تیم اقتصادی برای احیاء واحدهای راکد و نیمه فعال استان تاکید و عنوان کرد: نیازمند مساعدت بیشتر سیستم بانکی استان برای رونق در بخش تولید و صنعت هستیم.

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نیازمند مساعدت بیشتر سیستم بانکی استان برای رونق در بخش تولید و صنعت هستیم، گفت از مشکلات و محدودیت‌هایی که بانک ها با آن مواجه هستند آگاهی داریم اما می‌طلبد در مواجه با مشکلات تولید کنندگان انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشند.

ضامن فر عنوان کرد: واحدهای تولیدی هم که با مساعدت بانک ها مواجه می شوند نسبت به پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی اقدام کنند تا سیستم بانکی بتواند به تعهدات خود در سایر بخش ها عمل کند.

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری خاطرنشان کرد: به زودی مصوبات سفر دور دوم رئیس جمهور به بانک های استان ابلاغ و سیتم بانکی باید از محل منابع داخلی نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد تومان پرداخت کند.

گفتنی است در این نشست مشکلات ۵ واحد تولیدی مطرح و تصمیمات لازم با حضور بانک‌ها و دستگاه‌های مربوطه گرفته شد.

مریم بردیده/کهگیلویه و بویراحمد

کدخبر: 927893 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟