ضربه های مهلک‌ دشمن به کشور از محل هنر و رسانه است

به گزارش رکنا از ایلام: سارا فلاحی نماینده مجلس شورای اسلامی در نشست هیات رییسه شورای فرهنگ عمومی استان ایلام با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: کشورهای معاند با تقویت حوزه های فرهنگ، هنر و رسانه خود به ما ضربه می زند ولی در کشور ما تقویت این سه بُعد تاثیرگذار که باید مدافع اصلی ارزش ها و اعتقادات ما باشند دارای اعتبارات و بودجه ای اندک است در حالی که رسانه های غربی بسیار قدرتمند عمل می کردند.

نماینده مردم شهرستان های ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ایوان، ملکشاهی و هلیلان افزود: فعالان هنر، فرهنگ و رسانه کشور از لحاظ پشتوانه هایی چون بیمه، یارانه، معیشت در مضیقه هستند.

وی تاکید کرد: مسئولان باید از مسیر هنر و رسانه آرامش را به جامعه تزریق کنند چرا که این اقشار جایگاه تأثیرگذاری در مدیریت افکار عمومی دارند و باید با اتکا به هنر و رسانه فرهنگ و تمدن غنی ایرانی اسلامی به دنیا معرفی شود و این موارد مستلزم تخصیص اعتبار است.

فلاحی ادامه داد: هنر و فرهنگ اقتصادی در دنیای امروز از اهمیت زیادی برخودار است اما چندان مورد توجه قرار نگرفته است و رسانه و هنرمندان در واقع سربازان اصلی خط مقدم جبهه های فرهنگی، اقتصادی، دینی، اعتقادی و سیاسی هستند و آنها توان دفاع هنرمندانه و ظریف از گفتمان انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

وی یادآور شد: از اعتبارات اربعین برای حوزه فرهنگ و هنر باید تزریق شود چرا که دشمن در حال ضربه زدن فکری و اعتقادی به اربعین است و مهران به عنوان گذرگاه اصلی اربعین بیش از پیش در خوزه اربعین نیازمند اعتبارات فرهنگی است.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 930652 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟