رسانه‌ها صدای مظلومیت مردم غزه به گوش جهانیان باشند

به گزارش رکنا از ایلام:حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام، ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اصحاب رسانه نقشی مهم در اطلاع‌رسانی و امیدبخشی در جامعه دارند و مدیران دستگاه های اجرایی باید این موضوع را قدر بدانند.

وی با اشاره به اینکه طرح تلاش اصحاب رسانه با ایجاد قرارگاه اربعین در مرز بین المللی توانست به‌خوبی همایش بزرگ اربعین را به تصویر بکشانند، افزود: رسانه‌ها توانستند نقش مرز مهران را بر خلاف تصورات، در برگزاری اربعین حسینی در کشور پررنگ کنند.

 نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام ادامه داد: تکمیل زیرساخت ها منوط به اجرای هرچه بهتر همایش اربعین در استان ایلام است.

حجت‌الاسلام کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان به جنایت اخیر صهیونیست در غزه اشاره کرد و گفت: رسانه ها باید با امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در رساندن پیام مظلومیت مردم غزه به گوش جهانیان بیشتر فعالیت نمایند. 

این مقام مسئول گفت: دوگانگی رسانه‌های غرب امروز در پوشش این جنایت بزرگ بسیار مشهود است و حاکمان غربی با ترس و هراس خود را به سرزمین اشغالی رساندند تا حمایت های خور را از این رژیم کودک کش به اثبات برسانند. 

حجت السلام کریمی تبار خاطرنشان کرد: اما وجدان‌های بیدار در اقصی نقاط دنیا با برپایی همایش های خود جوش و حمایت از مردم مظلوم غزه این امر راخنثی کردند.

 امام جمعه ایلام گفت: استکبار با نگاه دینی غلط خود یهود را قوم برتر می‌خواند و کودک کشی را فاقد مشکل دانسته و کشتن تمام انسان‌ها را دستور دین خود قلمداد می‌کند.

وی تصریح کرد: صهیونیست ها  سال‌هاست با جنایت‌های خود و تبلیغات خود سعی دارند مردم ایران اسلامی را بر علیه دولت بشوراند اما بصیرت به‌موقع مردم و قلم فرسایی اصحاب فرهیخته رسانه و مطبوعات در این امر نیز موفق  نبوده است.

کوثر موسوی/ایلام 

کدخبر: 940989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟