امروز جوانان فلسطینی بیدار شده‌اند
به گزارش رکنا ازقزوین، حجت الاسلام حسین طیبی فرد در آیین تکریم و معارفه مسوول نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: استکبار از ده ها قرن پیش جز استثمار کاری نکرده و مولود این جنایتکاران که نقشه از نیل تا فرات را به آنها دادند تا عملیاتی کند و بسیاری از کشورهای اسلامی را نیز از بین ببرند" اسراییل" نامشروع است و بنابراین شاکله وجودی این فرزند نامشروع نیز بر کشتار و جنایت بنا شده است.
وی ادامه داد: هر کاری که از دستشان بر می آمد انجام دادند تا بیروت را نیز تصرف کنند، در جنگ ۶ روزه سه کشور عربی در مقابل رژیم اسراییل ایستادند، ولی هر سه کشور شکست خوردند.

وی تصریح کرد: درست است که بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم غزه شهید و نزدیک به ۳۰ هزار نفر هم زخمی و در مظلومیت کامل دارند زندگی می‌کنند؛ ولی جوانان فلسطینی می خواهند آقای خود باشند و سرزمین خود را پس بگیرند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: امروز اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی به جایی رسیده که آن حالت بازدارندگی وجود دارد و دشمن از ورود به یک درگیری این چنینی می‌ترسد و امروز به برکت این توانمندی نمی‌توانند به جمهوری اسلامی چپ نگاه کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشور یادآورشد: امروز در خود آمریکا تظاهراتی شده که سابقه ندارد و در لندن جمعیت های ۳۰۰ هزار نفری پرچم غزه را که پرچم ایستادگی و مقاومت و اسلام است بر دست گرفته اند و این یک پیروزی برای مظلومان عالم است.

170734132

 حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر افزود: هرچند بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم غزه کشته و ۳۰ هزار نفر مجروح شدند که مصیبت بار است اما ایستادگی این ملت چهره زشت مدعیان استکبار و مدعیان حقوق بشر را رسوا کرد.

وی اظهارداشت: جوانان غزه و جبهه مقاومت با طراحی عملیات طوفان الاقصی کاری کردند که ارتشی که ادعا می کرد پنجمین ارتش دنیاست پشتش لرزید.

وی بیان کرد: سازمان حماس مدتها برای جنگ آماده شده بود و سازمان اطلاعاتی از این آمادگی اطلاعی نداشت و مست و درگیر جشن چهار روزه بودند و این عملیات بلایی بر سر رژیم آورده که قابل ترمیم نیست و سازمان اطلاعاتش شوکه شد و همان دو میلیون نفری که قرار بود وارد اسرائیل کنند دیگر پشیمان شده و ترسیده اند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر اظهارداشت: امروز همین دشمنان شکست خورده به ما پیام داده اند که ایران وارد جنگ نشود و امروز دست جمهوری اسلامی بلند است و جبهه مقاومت فقط در ایران و غزه و فلسطین نیست و فراگیر شده و اگر  حزب الله مقتدر وارد جنگ شود می تواند تل آویو را نابود کند و هم اینک نیز تمام مراکز دیدبانی آنها را زده اند و اسرائیل جرات نمی کند نزدیک مرز لبنان شود.

170734018

امروز حقانیت مردم مظلوم فلسطین و غزه بر جهانیان آشکار شده است

 

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: امروز افکار عمومی مردم به حرکت و خروش درآمده و با برملا شدن چهره شوم آمریکای جنایتکار، حقانیت مردم مظلوم و ستم کشیده فلسطین و غزه نیز بر جهانیان آشکار شده است.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی دراین مراسم گفت: روحانیون در طول دوران انقلاب اسلامی همیشه پرچمدار و هدایت‌گر جامعه بودند و در دوران دفاع مقدس نیز در صف مقدم حضور داشتند.
وی خاطرنشان کرد: تمامی پست و سمت ها تنها امانتی هستند نیز ما مسوولان تا انجام دهنده وظایفی باشیم که برعهده ما گذاشته شده و در عین حال نیز وظیفه و اولویت خطیر نهادی ماننده سپا نیز خدمت خالصانه و صالحانه به مردم است.
سردار آتانی حجت الاسلام معبودی بیش از یازده سال در سپاه استان فعالیت کردند و با جدیت در مسیر اهداف انقلاب گام برداشتند و بی شک این نقش مهم را در جایگاه جدید نیز ایفا می کنند

در این مراسم ضمن قدیر از خدمات حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول سابق، حجت‌الاسلام علی مراد یوسفی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قروین منصوب شد.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

 

کدخبر: 946406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟