نگاه شهید سلیمانی به بانوان مانند دختران خودش بود

به گزارش رکنا ازقزوین،به مناسبت هفته بسیج اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم و همایش بانوان ایرانی طلایه داران ساخت شبستان حضرت زینب(س) با حضور سردار آتانی فرمانده سپاه استان، سرهنگ مهدی طاهرخانی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین و جمعی از بانوان در سالن حضرت فاطمه زهرا سپاه قزوین برگزار شد. 

سردار آتانی با تبریک میلاد حضرت زینب(س) و هفته بسیج گفت: عفاف و حجاب زینت مسلمان است و در این خصوص تعارضی بین زن و مرد نیست و همه وظیفه دارند حجابی که برگرفته از قران کریم است را خوب بشناسند و در جامعه پیاده کنند.

photo_۲۰۲۳-۱۱-۲۲_۰۹-۴۴-۴۰

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) گفت: نگاه شهید سلیمانی به بانوان مانند دختران خودش بود و چتر حمایتش بزرگ و گسترده بود و همه سلایق را زیر پوشش نگاهش داشت. 

وی اظهارداشت: بانوان و دختران شهید سلیمانی امروز باید در جامعه تاثیرگذار باشند و پرچم حسینی و عزت و عفاف و نجابت را همچنان در اهتزاز نگهدارند. 

وی بیان کرد: بسیج در نوعدوستی و خدمت رسانی به اقشار کمتر برخودار خدمت رسانی ویژه ای دارد و از مردم و برای مردم است و موفقیت های این عرصه نیز مرهون تلاش های مدیران و همراهی مردم است و برکت آن نیز برای جامعه بسیار زیاد بوده و همچنان این برکات ادامه خواهد داشت.

وی گفت: امروز رسالت داریم از تاریخ انقلاب و رنج و استقامت مادران و همسران شهدا مطلع شویم و به آن افتخار کنیم. 

سردارآتانی عنوان کرد : یکی از وظایف اصلی همگانی در جامعه امروز، حرکت جدی برای جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب است و در این راستا، بسیج بعنوان پیشرو در این مسیر ظاهر شده و فرهنگ سازی کن

وی افزود: نیروی بسیج در کنار مردم و از جنس مردم است.

وی افزود: همه ما شاهد قتل و عام کودکان و زنان بی‌گناه در غزه هستیم اما آنچه که مسلم است و به قول فرمایش مقام معظم رهبری کار اسرائیل تمام است و امیدوارم است عمر ما کفاف دهد تا شاهد اضمحلال این رژیم کودک کش و غاصب باشیم.

وی با اشاره به نقش بسیج در آگاه سازی مردم عنوان کرد: ما باید از نیروی بسیار خوب بسیج برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنیم؛ به قول فرمایش مقام معظم رهبری ما به قله نزدیک شدیم البته هر چقدر به قله نزدیک‌تر شویم سختی بیشتری را باید به جان بخریم.

 

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 948624 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟