اجرای طرح عملیاتی امنیتی فتح ۵ در سمنان

به گزارش رکنا از سمنان، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در اجرای این طرح ۵۹ سارق و مالخر دستگیر و ۹۹ پرونده سرقتی کشف و به نتیجه رسید.

سردار  جلیل موقوفه ئی  از برخورد قاطع پلیس با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر و کشف ۲۲۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد و گفت: ۷۰ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

5953021

وی افزود: ۳۲ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت از خرده فروشان مواد مخدر کشف و ضبط شد

سردار موقوفه ئی به دستگیری ۱۵۴ خرده فروش و متلاشی شدن ۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر اشاره و اضافه کرد:  تاکنون ۵۹ نقطه شناسایی و ۱۴ نفر از اراذل و اوباشی که مخل امنیت عمومی بودند را دستگیر و ۴۰ قبضه سلاح سرد و ۱۴ قبضه سلاح گرم از آنان کشف شد.

ارشد ترین مقام انتظامی استان با اشاره به ۲۱ پرواز یگان پهبادی استان در نقاط حادثه خیز و دور دست کویری و کوهستانی جاده های استان ، گفت : با همکاری یگان پهبادی و پلیس راه استان ، با شناسایی دقیق و کارشناسی شده نقاط حادثه خیز و افزایش پرواز ها و رصد جاده ای ، تاکنون ۲۰ دستگاه خودروی متخلف توسط عملیات ویژه یگان پهبادی توقیف شد و خوشبختانه این تعامل سبب کاهش چشمگیر تصادفات جاده ای شده است .

5953020

موقوفه ئی از ۵۶۱ مورد اعمال قانون وسایل نقلیه حادثه ساز توسط ماموران پلیس راه و راهور استان خبر داد و افزود : ۶۵ دستگاه وسیله نقلیه مشمول توقیف ساعتی و ۱۲۰ دستگاه نیز به علت نصب نورافکن هایی که برای سایر خودروها و موتور سیکلت ها مزاحمت ایجاد می کردند به پارکینگ منتقل شدند.

موقوفه ئی از برخورد جدی پلیس با واحد‌های صنفی که قوانین و مقررات مربوط در این زمینه را رعایت نکردند. خبر داد و گفت: تاکنون ۸۴ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین با نظارت کامل پلیس اطلاعات و امنیت در سطح استان شناسایی و پلمب شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی موفق به شناسایی و توقیف ۱۱ خودروی شوتی شدند، افزود: از این خودرو‌ها مقادیر زیادی لوازم خانگی و قطعات خودرو قاچاق کشف شد.

وی ادامه داد: ۱۱۴ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در استان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان در پایان بر اجرای طرح های ضربتی، فوریتی و عملیاتی پلیس تا ریشه کن کردن جرایم و برقراری امنیت پایدار و در شان و منزلت مردم شریف استان تاکید کرد.

حسن رستم زاده/سمنان

کدخبر: 951804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟