حرکت با دنده عقب حادثه آفرید

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ علی مولوی بیان داشت: در پی وقوع تصادف بین یک دستگاه سواری تاکسی پژو 405 با یک دستگاه تریلر کشنده در اتوبان نطنز ماموران پلیس راه استان اصفهان به همراه نیروهای امدادی شهرستان نطنز در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود: در این حادثه راننده و سرنشین خودرو به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخته و سرنشین دیگر خودرو که به شدت مصدوم شده بود توسط نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال یافت.

سرهنگ مولوی-پلیس راه استانرئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص علت وقوع این حادثه گفت: کارشناسان پس از بررسی دقیق صحنه، حرکت با دنده عقب خودروی سواری تاکسی پژو 405 را علت وقوع این حادثه تشخیص دادند.

سرهنگ مولوی حرکت با دنده عقب را یکی از تخلفات حادثه ساز عنوان کرد و گفت: انجام این تخلف به خصوص در بزرگراه ها و آزادراه ها باعث ایجاد حوادث ناگواری برای افراد متخلف و سایر رانندگان می شود.

مقام انتظامی تاکید کرد: حرکت با دنده عقب در بزرگراه ها و آزاد راه ممنوع بوده و علاوه بر اعمال قانون افراد متخلف برای آنان نمره منفی نیز در نظر گرفته می شود که نمره برای خودروهای شخصی 5 و برای خودروهای عمومی و سنگین 7 است.

اصفهان /بهمن راعی

کدخبر: 956403 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟