شکستن زنجیر بردگی و اسارت با  مبعث رسول اکرم(ص)  رقم خورد

به گزارش رکنا ازقزوین، حجت الاسلام یوسفی در جمع کارکنان و مددجویان زندان مرکزی قزوین گفت: خدای متعال برای انسانها و کارهای مختلف زمان مشخصی تعیین می کنند، در قیامت به جز معصومین همه باید به اندازه خطاهایی که داشتیم تاوان خواهیم داد و نیاز به شفاعت و ضمانت انبیا و اولیا داریم تا از حبس و زندان نجات پیدا کنیم همان گونه که در این دنیا هم برای رهایی از زندان نیاز به ضامن داریم.

وی تشریح کرد: همه انسان ها در سطوح مختلف گرفتار اعمال خود هستیم،هرچه مسئولیت ها بیشتر شود خطاهای بزرگ تر متوجه انسان خواهد شد. مبعث رسول اکرم برای رهایی ملت ها از بند استکبار و ظالمین رقم خورد تا انسان ها در چارچوب مبعث از قید و بندهای دنیا رها شوند.

یوسفی بیان کرد: گاهی لغزش ها با یک حرکت کوچک شروع می شود هیچ کس مادرزاد قاتل و خطاکار نیست. بلکه طمع های شیطانی انسان را به تباهی می کشاند و اینکه اسلام برخی محدودیت ها را قرارداده برای رستگاری و حفظ جامعه و فرد است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه تصریح کرد: امروز ما را متهم به شیعه گری می کنند در حالی که این گونه نیست بلکه ما دنبال ترویج اسلام ناب هستیم نه اسلام آمریکایی که در خدمت ظالم باشد و برای زدن مظلوم ابرازی شادی کنند. شخصی نزد من آمد و گفت؛ من با تحقیقات به این نتیجه رسیدم که باید شیعه شوم! وقتی علت را از وی پرسیدم. پاسخ داد؛ بعد از پیامبر حکومت منحرف شد و در غدیر که ریل امامت بنا شده بود در سقیفه به خلافت تغییر کرد و نتیجه سقیفه به سران بی تفاوت عرب ختم شده و نتیجه امامت در غدیر جمهوری اسلامی است که یاور همه مظلومان عالم است.

 یوسفی اظهار داشت: امام راحل فرمودند؛ من صدای شکسته شدن استخوانهای کمونیست را می شنوم و رهبری فرمودند آمریکا مانند کشتی که در حالی که صاحب شکوه و عظمت است اما غرق خواهد شد لذا ما به کلام ولی زمان خویش اعتقاد و باور داریم امروز زمزمه های شکست و در حال تجزیه را نظاره می کنیم. ایالت تگزاس ۵برابر عربستان قدرت اقتصادی دارد و اعلام کردند اگر آمریکا مانع استقلال ما شود با حاکمان ایالت متحده خواهیم جنگید.

 وی اظهار داشت: دو‌مینوی نبرد داخلی را تجربه خواهند کرد و سایر ایالت ها مانند پنسیلوانیا هم به این روند خواهند پیوست. وقتی رییس جمهور آمریکا برای تبلیغات انتخاباتی می روند شعارهای انقلاب ایران سر می دهند و نسل کشی در غزه را محکوم می کنند و رییس جمهور امریکا را جنایتکار جنگی خطاب می کنند.

 یوسفی در پایان افزود: امام فرمود؛ جهان اسلام مبتلا به غده سرطانی اسراییل است و هرچقدر این غده ضعیف می شود دنیای اسلام سرزنده تر می شود. هرچقدر مردم در این مسیر امامین انقلاب حرکت می کنند پیروزی و پیشرفت های بهتری را تجربه می کنند.

 

روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج)

لیلا بیگدلی/قزوین

کدخبر: 971481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟