فیلم این کودک پرسپولیسی اشکتان را در می آورد ! / درخواست یک کودک  منطقه محروم خوزستان / تلخ ترین کمک خواهی  !
حجم ویدیو: 3.16M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

به گزارش خبرنگار رکنا، کودکان و نوجوانان بخش سوسن شهرستان ایذه، جزو اولین قربانیان وعده و وعیدهایی مدیران محلی و کلان استان خوزستان محسوب می شوند. از نماینده گان مجلس حوزه انتخابیه ایذه و باغ‌ملک بگیر تا فرمانداران ، استانداران و دیگر مدیران خوزستانی.

کودکانی که در حسرت ابتدایی ترین نیازهای ممکن شب را به روز می رسانند،و هرگز شرایط امکاناتی آنها در مقام مقایسه، قابل قیاس با هیچ کودک دیگری در مناطق مختلف کشور نبوده و نیست.

یکی از این کودکان که ساکن روستای آب بید در بخش شرقی سوسن است با ارسال یک ویدیو از کسانی که توان پیگیری دارند می خواهد تا صدای او را شنیده و برای رفع مشکل چندین ساله او و دیگر کودکان و نوجوانان این بخش به کمک او بیایند.

او در این ویدیو که مخاطب اصلی آن بزرگان و مدیران باشگاه بزرگ پرسپولیس است، می گوید: عاشق فوتبال و از طرفداران باشگاه پرسپولیس ایران هستم. تلویزیون ما تنها یک شبکه بیشتر ندارد که آن هم با وجود برفک قابل دیدن نیست . من آرزوی دیدن بازی های تیم محبوبم را دارم . لطفا به من کمک کنید .

در همین رابطه حسین مرادی بخشدار بخش سوسن میگوید: تمام بخش سوسن این مشکل را دارد . این بخش شاید جزو تنها بخش هایی از کشور محسوب شود که تلویزیون های آن  هنوز از طریق گیرنده آنالوگ برنامه ها را دریافت می کنند . بارها درخواست کردیم تا این کمبود را رفع کنیم اما هنوز اتفاقی نیفتاده است .

 

کدخبر: 817753 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آزاده مختاری بهنام رضایی
آیا این خبر مفید بود؟