بازدید معاون وزیر نیرو، نمایندگان عالی رتبه شرکت چینی و مسئولان استانداری تهران از کارخانه آروا

کارخانه آروا با استفاده تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی های جدید موجب گشته است تا مقامات عالی رتبه کشوری، تولید کنندگان داخلی و خارجی جهت مشاهده امکانات و دستاورد های آروا از کارخانه بازدید نمایند. در سال 1401 بزرگترین و مهم ترین شرکت های خارجی، قطعه سازان بزرگ داخلی، مقامات داخلی  و هیئت های تجاری از کشورهای مختلف جهت تعامل، رایزنی های دوجانبه، گسترش همکاری و ... از خطوط تولید مجهز و پیشرفته کارخانه، انبار محصول و قطعات بازدید نمودند و همگی این گروه ها و افراد اذعان کردند که کارخانه آروا قطب تولید اینورتر های جوشکاری و تبدیل شدن به شرکت دانش بنیان در زمینه تولید برد اینورتر و برد الکترونیکی را دارا می باشد که می تواند محصولات خود را به کشور های دیگر نیز صادر کند.

بازدید نمایندگان عالی رتبه شرکت چینی از کارخانه آروا

یک تیم عالی رتبه از بزرگترین شرکت تولید کننده اینورتر های جوشکاری از کشور چین که جزو 10 برند مطرح در جهان است و محصولات خود را به اروپا و امریکا صادر می کند راهی ایران شدند و از تمام بخش ها و قسمت های کارخانه آروا بازدید کردند. از جمله افراد بازدید کننده، مدیر فروش بین الملل و مدیر R&D بودند که با هدف گسترش همکاری های همه جانبه در بخش های مختلف از بزرگترین کارخانه تولید ابزار ایران بازدید کردند.

در ادامه برنامه مذاکراتی میان شرکت آروا و شرکت چینی با هدف گسترش همکاری دو جانبه میان دو شرکت انجام گرفت. یکی از موارد مهم که در این همکاری روی آن تاکید شد، تولید برد های اینورتر در داخل ایران بود که آروا در جهت بومی سازی محصولات و ابزارآلات خود آن را اجرایی خواهد کرد. در مجموع نمایندگان شرکت چینی کارخانه آروا و تولیدات این شرکت را مثبت ارزیابی کردند و در پایان از مدیریت شرکت آروا جهت حضور در غرفه این شرکت در نمایشگاه آلمان دعوت رسمی صورت گرفت، و همچنین قرار شد طی بازدیدی مدیران آروا به کارخانه این شرکت در کشور چین سفری داشته باشند.

آروا شرکتی دانش بنیان در ساخت اینورتر های جوشکاری

رئیس و اعضای سندیکای برق با حضور در کارخانه تولید اینورتر های جوشکاری و ابزارآلات برقی آروا پیرامون موارد و مباحث مهمی از جمله استاندارد سازی اینورتر های جوشکاری، تولید برد های الکترونیکی، ساخت و افتتاح آزمایشگاه مرجع تا تاریخ 30 اردیبهشت 1402 آزمایشگاه مرجع کارخانه جهت اینورتر جوشکاری افتتاح شود و سندیکای برق نیز قول همکاری بیشتر و تعامل همه جانبه با شرکت آروا را دادند و از سوی آروا نیز قول داده شد که تا پایان سال 1401 استاندارد اینورتر های جوشکاری از سوی آروا اخذ شود.

محصولات آروا

آروا؛ قطب تولید کننده انواع مختلف اینورتر جوشکاری و ابزارآلات در منطقه

مدیران پروژه کارخانه تولید ابزارآلات کشور چین پس از هماهنگی های صورت گرفته با واحد بازرگانی شرکت آروا وارد ایران شدند و با حضور در کارخانه آروا از نزدیک با فرآیند ساخت اینورتر های جوشکاری و ابزارآلات برقی و شارژی و نحوه برنامه ریزی تولید آشنا شدند و آروا را یک کارخانه منظم، بزرگ و تولید کننده محصولات با کیفیت بالا معرفی کردند. از برنامه های مهمی که در این بازدید صورت گرفت، سفارش گذاری های بیشتر، گسترش همکاری های دوجانبه در تمامی بخش ها و همچنین رفع مشکلات سفارش بود، که به صورت گسترده میان مدیران ارشد آروا و مدیران پروژه کارخانه چین به بحث و تبادل گذاشته شد.

حضور دانش آموزان در کارخانه آروا

دانش آموزان مدرسه پیام انقلاب در یک اردوی علمی از کارخانه تولید اینورتر های جوشکاری و ابزارآلات برقی آروا بازدید نمودند و از نزدیک با پروسه تولید و ساخت ابزارآلات آشنا شدند. سفر علمی از نزدیک با نحوه ساخت مجموعه ابزارآلات آشنا شدند و و به عنوان آینده سازان کشور در مورد برخی موارد از جمله قطعات مورد استفاده و همچنین نحوه استفاده از ابزارهای شارژی، توسط تیم مهندسی به آنها آموزش هایی داده شد.

یکی از بخش های هیجان انگیز برای دانش آموزان کار با دریل شارژی آروا بود که برای آنها بسیار جذاب بود و علاوه بر کار با ابزار از کاربرد هایی که این ابزار دارد برای آنها توضیحاتی داده شد و روی موضوع ایمنی در  حین کار نیز توضیحات کاملی به آنها داده شد.

حضور مسئولان استانداری تهران در کارخانه آروا

هیئت چهار نفره از استانداری تهران جهت بازدید از بزرگترین کارخانه ابزار در ایران و مشاهده نزدیک از خطوط تولید و ماشین‌آلات مدرن و مجهز در کارخانه آروا حضور یافتند و با مدیران ارشد شرکت آروا گفتگوهایی را انجام دادند.

در این دیدار از سوی مدیران ارشد شرکت آروا  درخصوص استراتژی‌ها و و چشم‌انداز و همچنین برنامه ریزی های اولیه جهت بومی سازی صنعت ابزار به مسئولان استانداری تهران توضیحاتی ارائه شد تا نگاه کامل و جامعی از برنامه ها و اهداف آروا در زمینه تولید و اشتغالزایی با تمرکز تولید کسب نمایند پس از این توضیحات و شناختی که ایشان از فعالیت ها و تولید در کارخانه آروا داشتند، شرکت آروا به عنوان بزرگترین تولید کننده ابزار آلات در ایران معرفی نمودند، که می تواند الگویی برای دیگر شرکت‌ها در زمینه بومی سازی و اشتغالزایی باشد.

کارخانه تولیدات آروا

بازدید معاون وزیر نیرو از کارخانه آروا

معاون وزیر نیرو به صورت اختصاصی به همراه هیئت همراه از تمامی بخش ها و قسمت های کارخانه از جمله خطوط تولید و تمامی بخش های انبار محصولات و قطعات بازدید نمودند.

معاون وزیر با حضور در کارخانه آروا از ماشین آلات و محصولات آروا در بخش های مختلف کارخانه از جمله: ماشین آلات و سیستم رنگ، دستگاه برش لیزر، دستگاه پرس برک، خطوط کانوایر و خطوط تولید بردهای الکترونیک دیدن نمودند و مراحل ساخت و تولید اینورتر های جوشکاری را به صورت مستقیم و در حال کار مشاهده نمودند. علاوه بر خط تولید رئیس سازمان انرژی‌های تجدید‌پذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) از انبار محصولات و قطعات نیز به صورت مستقیم دیدن نمودند.

در پایان معاون وزیر شرکت آروا را یک شرکت در حال رشد با ارزش ها و استراتژی های مهم از جمله تولیدات داخلی و بومی سازی صنعت ابزار ارزیابی نمودند. از نگاه رئیس سازمان انرژی های نو،  آروا قابلیت ورود به حوزه های دیگر و تولیدات دیگر را دارا می باشد.

حضور هیئت تجاری کشور لیبی از کارخانه آروا

یک هیئت تجاری از کشور لیبی پس از حضور در ایران و از بررسی ها لازم از تولید کنندگان ابزار در ایران، شرکت آروا را تنها تولید کننده واقعی اینورتر های جوشکاری و ابزارآلات در ایران معرفی کردند که از ماشین آلات مجهز و پیشرفته برای ساخت محصولات استفاده می کند. فرآیند کنترل کیفیت در حین تولید و محصول نهایی نکته بود که توجه هیئت تجاری لیبی را به خود جلب کرد و پس از سفارش گذاری خرید مقرر گشت که نماینده فروش محصولات آروا در لیبی باشند.

کدخبر: 878885 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟