بهترین روش گوش دادن به موسیقی در آیفون

 

اپل موزیک (Apple Music)

اپل موزیک، سرویس استریم و پخش موسیقی مبتنی بر اشتراک شرکت اپل است که می‌توان گفت بهتری روش گوش دادن به موسیقی در ایفون می‌باشد. در اپل موزیک، علاوه بر موزیک‌های مختلف، ایستگاه‌ های رادیویی نیز وجود دارند که به صورت دائمی و آنلاین، در حال پخش هستند. در اپل موزیک کاربران می‌توانند به بیش از ۹۰ میلیون موسیقی متعدد در سبک‌ های مختلف گوش دهند. البته دسترسی به اپل موزیک و محتواهای آن، نیازمند خرید اکانت اپل موزیک است. Apple Music همچنین پیشنهاداتی متناسب با سلیقه کاربران ارائه می‌کند و با توجه به هنرمندان و سبک موسیقی مورد علاقه فرد، لیست‌ های پخش ویژه ای را برای گوش دادن به او ارائه می‌کند.

 

اپل موزیک (Apple Music)

با استفاده از سرویس Apple Music نه تنها می توانید هر موزیکی را از کاتالوگ iTunes خود به صورت دلخواه انتخاب کرده و گوش کنید، بلکه می‌توانید به تمام موزیک های خود در یک مکان در آیفون خود نیز دسترسی داشته باشید. 

در نسخه پرمیوم اپل موزیک، قابلیت هایی چون امکان پخش آفلاین، عدم پخش تبلیغات، فمیلی شیرینگ و غیره نیز ارایه می‌شود. با خرید نسخه پرمیوم اپل موزیک، یک نسخه آزمایشی رایگان نیز به مدت سه ماه در اختیار کاربران قرار می گیرد.

اپل موزیک، چهار پلن اشتراکی را شامل می شود که عبارتند از؛ پلن Individual با قیمت 9.99 دلار در ماه، پلن Family با قیمت 14.99 دلار در ماه، پلن University Student با قیمت 4.99 دلار در ماه و پلن Voice با قیمت 4.99 دلار در ماه. به طور معمول، خرید اشتراک اپل موزیک به صورت درون برنامه ای انجام می‌شود، اما در ایران به دلیل محدودیت های موجود مانند عدم دسترسی به حساب های مالی بین المللی، برای خرید اشتراک اپل موزیک، باید از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبری که در حوزه فروش اکانت های اشتراکی فعالیت می کنند، اقدام کرد. جعو استور، یکی از این فروشگاه های اینترنتی است که مرجعی رسمی و معتبر برای خرید اکانت اپل موزیک به صورت کاملاً قانونی و مطمئن است.

 

اسپاتیفای (Spotify)

 

اسپاتیفای (Spotify)

در راستای جا انداختن فرهنگ خرید موسیقی و همچنین سهولت بخشیدن به موسیقی گوش دادن چه در سیستم عامل IOS و چه در سایر سیستم عامل ها، پلتفرم های پخش موسیقی دیگری نیز به وجود آمده است که اسپاتیفای نام دارد. اسپاتیفای نیز یک سرویس پخش و استریم موسیقی آنلاین است که مبتنی بر اشتراک بوده و البته به نسبت اپل موزیک، شناخته شده تر و محبوب تر است. 

در اسپاتیفای نیز مانند اپل موزیک، می‌توان به میلیون ها موسیقی متعدد در سبک های مختلف و همچنین قابلیت های بیشماری دسترسی پیدا کرد که این امر مستلزم خرید اکانت اسپاتیفای است. البته برخی از عملکردهای اصلی این پلتفرم به شکل رایگان نیز قابل دسترسی هستند، اما به جهت دسترسی نامحدود و استفاده از ویژگی های بیشتر آن مانند  امکان تغییر آهنگ بیش از شش مرتبه، امکان دانلود آهنگ ها، عدم پخش تبلیغات، پخش آفلاین و غیره باید اکانت خود را به Spotify Premium ارتقا دهید.

اشتراک اسپاتیفای، چهار پلن با قابلیت های مختلف را شامل می‌شود که عبارت هستند از؛ پلن Individual به قیمت 9.99 دلار در یک ماه، پلن Family به قیمت 15.99 دلار در یک ماه، پلن Duo به قیمت 12.99 دلار در یک ماه و پلن Student به قیمت 4.99 دلار در یک ماه. برای خرید اشتراک اسپاتفای تیز مانند اشتراک اپل موزیک، می‌توانید به وب سایت فروشگاه جعواستور که مرجعی رسمی برای خرید اکانت های اشتراکی است، مراجعه کنید.

کدخبر: 886287 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟