آخرین اخبار رجیستری آیفون ۱۴

 

با گذشت چندین ماه از واردات گوشی های سری آیفون 14 به کشور، هنوز امکان ثبت نام این گوشی اپل وجود ندارد و حتی برخی از خریداران گوشی های آیفون 14 از قطع آنتن دهی آن ها خبر می دهند. این در حالی است که طبق آمار اعلام شده بیش از 400 هزار گوشی آیفون 14 به صورت مسافری وارد کشور شده است. اما سوال اصلی این است که آخرین وضعیت رجیستری آیفون 14 در ایران چگونه است و آیا باید به رجیستری آیفون 14 در ایران امیدوار بود؟

به گزارش تجارت نیوز، تا پایان مهرماه 1401 حدود 300 هزار دستگاه آیفون 14 وارد کشور شده که به دلیل نامشخص بودن رجیستری این گوشی ها، خریداران نمی توانند آنها را فعال کنند. نداشتن مجوز رسمی برای واردات آیفون 14 منجر به قاچاق بیش از 400 هزار دستگاه آیفون 14 از مبادی غیر رسمی یا از طریق روال مسافربری شد که به دلیل عدم امکان حذف رجیستری آنتن آنها قطع شد. در صورت ادامه روند نامشخص رجیستری آیفون 14، قطعا شاهد شکایات گسترده کسب و کار و صاحبان این گوشی ها خواهیم بود.

بدیهی است که در شرایط عادی این گوشی نیز باید مانند سایر گوشی ها رجیستر شود، اما حقیقت این است که تا تاریخ نگارش این مقاله یعنی اوایل اردیبهشت ماه 1402، هنوز امکان ثبت نام آیفون 14 به عنوان مسافری یا تجاری وجود ندارد و تاریخ ثبت آیفون 14 مشخص نیست. طبیعی است که از آنجایی که زمان ثبت نام آیفون 14 مشخص نیست، قیمت ثبت نام آیفون 14 نیز مشخص نیست. با توجه به تجربه محصولات قبلی با قیمت های مشابه، باید گفت که هزینه ثبت نام آیفون 14 حدود 5 میلیون و 200 هزار تومان، هزینه ثبت نام آیفون 14 پلاس حدود 5 میلیون و 800 هزار تومان، نرخ ثبت نام آیفون 14 پرو حدود 6 میلیون تومان است و در نهایت هزینه رجیستر آیفون 14 پرو مکس نزدیک به 10 میلیون تومان خواهد بود.

ارائه آخرین اخبار رجیستری آیفون ۱۴

به طور کلی می توان گفت که کار ثبت نام آیفون 14 همچنان در هاله ای از بلاتکلیفی باقی مانده است و این مشکل باعث سردرگمی خریداران این گوشی شده است. به گفته عالمیان، سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل، از ابتدای آذرماه امسال در مورد رجیستری این گوشی تصمیم گیری خواهد شد. همانطور که می دانید گوشی های مسافربری بدون رجیستری تنها یک ماه آنتن دهی دارند، اما با این وجود خریداران آیفون 14 می توانند با برداشتن سیم کارت و قرار دادن مجدد آن در قسمت دوم سیم کارت گوشی، این زمان را یک ماه دیگر تمدید کنند.

با این حال که ریجستری آیفون 14 هنوز انجام نشده و خرید فروش آن به صورت قانونی نمی باشد ولی کاربران زیادی این گوشی را خریده و از آن استفاده می نمایند که در نتیجه به لوازم جانبی مرتبط با این گوشی نیز نیاز دارند. لوازم جانبی آیفون شامل مجموعه ای از تجهیزات است که به حفظ ایمنی گوشی و استفاده آسان از امکانات آن کمک می کند، این تجهیزات شامل موارد زیادی می باشد که با توجه به نوع نیاز گوشی، قاب و گارد، عینک در دسته بندی های مختلف قرار می گیرند.  کابل، هندزفری و موارد مشابه در رده ملزومات ضروری است که برای خرید باید به نکات مهمی توجه کنید.

در دسته دوم لوازم ضروری مانند پاوربانک، قاب آیفون و قاب سامسونگ و قاب شیائومی و همچنین بند گوشی، فندک و شارژر بی سیم، اپل واچ و ... وجود دارد که خرید آن ها ضروری نیست اما به دلیل جدیدترین تکنولوژی به شما امکان استفاده از عملکردهای زیادی را می دهد. استفاده می شود. توجه داشته باشید که برای خرید این اقلام ضروری باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. مجموعه سامیت کیس یکی از بهترین و قابل اعتمادترین وب سایت هایی است که انواع لوازم جانبی آیفون و سایر برندهای معتبر را ارائه می دهد که بهترین محصولات را ارائه می دهند.

کدخبر: 886708 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟