مراقب کلاه‌بردارها در اجاره آپارتمان مبله در تهران باشید!

 

گاهی شما فقط به دنبال اجاره آپارتمان مبله در تهران هستید و در یک دردسر بزرگ می‌افتید. خیلی از افراد در این روزها مورد کلاهبرداری قرار گرفته و متحمل ضرر و زیان مالی و غیرمالی شده‌اند. اما خبر خوب اینکه اصولی وجود دارد که دانستن آن به شما کمک می‌کند، جلوی هرگونه کلاهبرداری در اجاره آپارتمان مبله را در شهر تهران گرفته و به راحتی به هدف خود برسید.  در اینجا قرار است این اصول را به شما یاد بدهیم.

چرا آپارتمان مبله؟

واقعا آیا لازم است آپارتمان را به صورت مبله اجاره کنید؟ بهتر است قبل از این کار یک تجدید نظر بر روی درخواست خود داشته باشید. مسلم است که اجاره آپارتمان مبله در شهر تهران که پایتخت کشور است و بیشتر مراکز اداری مهم کشور را در خود دارد، پر از فایده است. اما اگر برایتان امکان دارد، آپارتمان‌های خالی و غیرمبله را نیز در گزینه‌های انتخابی خود داشته باشید. آپارتمان مبله برای افرادی که چند روز یا حتی چند ماه کوتاه در تهران کار دارند، گزینه مناسبی است. با این وجود همین مبله بودن زمینه کلاهبرداری را برای افراد شیاد فراهم کرده است. خیلی افراد با قرار دادن اندک وسایل نامناسب در آپارتمان خود، قیمت‌های  نجومی برای آن تعیین می‌کنند. یا حتی گاهی با نام آپارتمان مبله، یک خانه بسیار نامناسب و پرمشکل را به راحتی اجاره می‌دهند. پس اگر واقعا قرار است بیشتر از چند ماه در تهران بنانید، بهتر است یک آپارتمان خالی اجاره کرده و سپس وسایل سبک و ضروری را برای سکونت خود تهیه کنید.

با این وجود اگر اصرار به اجاره آپارتمان مبله در تهران دارید، ما اصول آن را به شما می‌گوییم.

اجاره آپارتمان  در تهران

نکته‌هایی برای جلوگیری از کلاهبرداری در اجاره آپارتمان مبله در شهر تهران

اگر شما انواع روش‌های کلاهبرداری در این صنعت را بشناسید، به راحتی می‌توانید از خود در برابر کلاهبرداران محافظت کنید. کاربردی‌ترین نکته‌هایی که در این زمینه به شما کمک می‌کند به شرح زیر است:

  • آگاهی، آگاهی و آگاهی: آیا می‌دانید که وقتی با اطلاعات کامل درباره یک موضوع، اقدام به انجام عملی در آن زمینه می‌کنید، احتمال خیلی کمی وجود دارد که آسیب ببینید. در این زمینه هم دقیقا این قانون وجود دارد. پس بهتر است قبل از اینکه هرگونه اقدامی برای اجاره آپارتمان مبله در شهر تهران انجام دهید، ابتدا اطلاعات خود را در زمینه نرخ‌های موجود، گزینه‌های موجود و کم و کیف این بازار بالا ببرید.
  • فریب سایت‌های اینترنتی را نخورید: مسلم است که اجاره آپارتمان مبله در تهران از طریق سایت های اینترنتی بسیار آسان و بی‌دردسر به نظر می‌رسد. اما اگر سایت موردنظر فاقد اعتبار باشد، قرار است به دردسر بیفتید. دقت داشته باشید که نمی‌توان به هر سایتی در زمینه اجاره خانه مبله در تهران اعتماد کرد. خیلی از افراد کلاهبردار دقیقا کار خود را از این طریق پیش می‌برند. پس بهتر است به جای مراجعه به سایت‌های ناشناخته، از طریق سایت شرکت‌های معتبر و بنگاه‌های معاملاتی حضوری اقدام کنید.
  • تصاویر همیشه واقعی نیستند: یکی از حقه‌هایی که کلاهبرداران حوزه املاک به کار می‌برند، ارسال تصاویر غیرواقعی از آپارتمان موردنظر است. این افراد در آگهی مورد نظر تصویری از یک آپارتمان بسیار بهتر با وسایل نو و شیک را به شما نشان می‌دهند؛ اما واقعیت چیز دیگری است. یعنی وقتی شما برای بازدید آپارتمان موردنظر تشریف می‌برید، متوجه مغایرت تصویر با واقعیت خواهید شد. اینگونه افراد می‌خواهند شانسشان را امتحان کرده و شما را در عمل انجام شده قرار دهند. خیلی از اوقات اصلا آپارتمان موردنظر مبله نیست و شخص کلاهبردار سعی می‌کند با نشان دادن تصویر جعلی و در آخر با زبان بازی معامله را به هر قیمتی نهایی کند.
  • اجاره آپارتمان  تهران

    نرخ‌ها را مقایسه کنید: قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را بگیرید، بهتر است نرخ‌های گزینه‌های مختلف را با هم مقایسه کنید. شما باید با توجه به منطقه محل آپارتمان، سال ساخت، طبقه، شمالی یا جنوبی بودن، مدت زمان قرارداد، شرایط وسایل موجود مانند مبلمان، فرش، تلوزیون، تخت خواب، نهارخوری و تجهیزات آشپزخانه و همچنین امکاناتی از قبیل؛ کولر گازی، پکیج، آسانسور، پارکینگ، نور، نوع کابینت، کمد دیواری، نوع سرویس بهداشتی، سرامیک کف و انباری؛ همه گزینه‌های موجود را مقایسه کنید. تنها با مقایسه شرایط و قیمت‌های پیشنهادی است که می‌توانید بهترین گزینه موجود را انتخاب کنید.
  • قرارداد خود را رسمی کنید: در نهایت اگر آپارتمان مورد نظر را بازدید کرده و همه شرایط را مطابق میل خود دیدید، باید قرارداد رسمی بنویسید. توجه داشته باشید که برای نوشتن این قرارداد لازم است که در یک بنگاه معاملاتی معتبر اجاره نامه با کد رهگیری بنویسید. همچنین باید استعلام اعتبار سند رسمی و وکالت نامه وکیل صاحب آپارتمان یا اسناد شناسایی خود صاحب آپارتمان را پیگیری کنید. گاهی پیش می‌آید افراد کلاهبردار آپارتمان مبله موردنظر را به دو یا حتی چند نفر اجاره می‌دهند. نوشتن اجاره نامه با کد رهگیری رسمی از اینگونه مشکلات جلوگیری می‌کند.

نکته آخر ...

برای اجاره آپارتمان مبله در تهران بهتر است با فامیل یا دوست ساکن تهران مشورت کنید. به خصوص کسانی که برای سال‌های طولانی در شهر تهران زندگی می‌کنند، مسلما تجربه بالایی داشته و این محیط را بهتر می‌شناسند. مشورت با اینگونه افراد درهایی را به روی شما باز می‌کند که به کمکتان خواهد آمد.

 

کدخبر: 887677 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟