تو مناقصه به راحتی شرکت کن و با سایت هزاره پروژه جدید بگیر

 

در حقیقت مناقصه موقعیت های منحصر به فردی را برای کسب و کارها و نهادهای کوچک و بزرگ فراهم می نماید و سبب افزایش فروش، رونق کسب و کار و کسب سود می شود.

معرفی انواع مناقصه

مناقصه دارای انواع مختلفی است که در این مقاله به معرفی سه نوع آن می پردازیم. از جمله:

مناقصه عمومی: مناقصه ای که در آن دولت یا نهادهای عمومی جهت خرید کالای مورد نیاز با استفاده از اعلان بین عموم شرکت کنندگان، به رقابت می پردازد و در نهایت فردی که کم ترین پیشنهاد را ارائه نماید به عنوان برنده مناقصه مشخص می گردد.

مناقصه محدود: به مناقصه ای که با صلاح دید بالاترین مقام مناقصه گذار، محدود بودن معامله مورد تایید قرار می گیرد و در بین تعداد معدودی از افراد حقیقی و حقوقی که مورد پذیرش و شناسایی سازمان های عمومی است، برگزار می شود.

مناقصه اختیاری: به مناقصه ای که با استفاده از اعلان عمومی قابل انجام است ولیکن اختیار برگزاری مناقصه با کسی که بهترین پیشنهاد را دهد و یا نهادهای دولتی می باشد.

مسئول ثبت مناقصات چه کسی است؟

کسی که از طرف دستگاه اجرایی (مناقصه گزار) فرآیند ثبت مناقصات (اطلاعات و داده های شرکت کنندگان) و بارگذاری مدارک را در سامانه مناقصات بر عهده دارد که این شخص معمولا دبیر کمیسیون مناقصات بوده و به عنوان رابط دستگاه اجرایی به سامانه نیز معرفی می شود. برای ثبت مناقصات خود می توانید وارد سایت ارتباط گستران هزاره شوید.

اهمیت طراحی سامانه ستاد مناقصات

به دلیل بالا بودن حجم روزانه مناقصات در کشور، مدیریت این نوع معاملات به صورت سنتی و حضوری میسر نمی باشد و مشکلات زیادی را برای مدیران به وجود می آورد به همین خاطر با سامانه ستاد مناقصات الکترونیکی ، تمامی اخبار و آگهی مناقصات سراسر کشور در یک سامانه جمع آوری و مورد پردازش قرار می گیرد و با استفاده از کارشناسان مجرب تمامی داده ها به صورت تخصصی دسته بندی می شوند و به صورت لحظه ای نتایج تمامی معاملات در این سامانه ثبت خواهد شد. افراد علاقه مند میتوانند با مراجعه به سامانه ستاد مناقصات ارتباط گستران هزاره از اطلاعات به روز، جامع و دقیق از تمامی آگهی های مناقصه و مزایده مطلع شوند.

این سامانه چنان قابلیتی به دستگاه های اجرایی می بخشد تا تمامی مراحل معامله از قبیل: ثبت درخواست شرکت در مناقصه تا تبادل وجه درون یک سیستم جامع و استاندارد براساس قوانین مصوب، انجام گیرد. سامانه مناقصات و مزایدات هزاره از جمله سامانه هایی است در آن افراد حقیقی و حقوقی می توانند جهت شرکت در مناقصات ثبت نام نمایند و خدمات گوناگونی در حوزه های مربوطه ارائه خواهد شد.

دستاوردهای استفاده از سامانه مناقصات

در این مطلب به ذکر دستاوردهای سامانه مناقصات برای شرکت کنندگان می پردازیم. شامل:

  • ایجاد شفافیت و به دور از هرگونه ابهام در فرآیند معاملات
  • بهره گیری از ظرفیت های داخلی اعم از کالا و خدمات
  • توسعه عدالت در جوامع و قابلیت رقابت برای تمامی افراد علاقه مند به مناقصه
  • صرفه جویی در هزینه و زمان در طی انجام معاملات
  • اعمال و کنترل قوانین و فرایندهای مربوطه به صورت اتوماتیک
  • امکان نظارت بر روند اجرای معاملات در هر زمان و مکان
  • مدیریت گردش مالی دستگاه های اجرایی به بهترین نحو

دوست دارید در مناقصات حرف اول و آخر را شما بزنید؟

اگر تمایل دارید که در مناقصات مورد نظر برنده قطعی شما باشید استفاده از سایت های معتبر را از دست ندهید. با مراجعه به سایت های با سابقه ای همچون سایت ارتباط گستران هزاره می توانید به راحتی در مناقصه مدنظر خود شرکت نمایید و پروژه های جدید را در اختیار بگیرید؛ زیرا موفقیت در مناقصات نیاز به دقت عمل و توجه در تامین پیش نیاز ها و مدارک مورد نیاز می باشد. افرادی می توانند نسبت به رقبای خود پیشی بگیرند که نسبت به موضوعات حیطه کسب وکار خود از آگاهی و دانش مورد نیاز برخوردار باشد و اگر خواستار جذب پروژه های جدید و متعدد هستید بایستی حواستان به مناقصات و استعلام های در حال برگزاری باشد که یکی از راه های دسترسی و راحت جهت آگاهی از مناقصات سایت هزاره می باشد.

 

کدخبر: 888669 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟