مبل طوسی با چه رنگ فرشی ست می شود؟

 

ویژگی رنگ طوسی

رنگ طوسی دارای طیف رنگی تیره و روشن است و می توان این رنگ را جزو رنگ های خنثی دانست. همانطور که می دانید رنگ های خنثی مکمل های رنگی فراوانی دارند به همین جهت اگر مبلمان منزل خود را به رنگ طوسی انتخاب کرده اید برای خرید فرش گزینه های بسیار زیادی از نظر طرح و رنگ خواهید داشت. طوسی روشن نمایانگر آرامش و اطمینان است و از این جهت برای استفاده در دکوراسیون منزل بسیار مناسب می باشد. اما دقت کنید که طوسی تیره خواص کاملا متفاوتی با رنگ طوسی روشن دارد.

اگر سعی دارید در دکوراسیون منزل خود از رنگ طوسی استفاده کنید بیشتر سعی کنید طوسی روشن را مورد استفاده قرار دهید. رنگ طوسی تیره دکوراسیون شما را سرد و بی روح جلوه میدهد پس در حد امکان از این رنگ کمتر استفاده کنید یا در کنار آن از المان هایی با رنگ های شاد نیز بهره ببرید تا خاصیت منفی رنگ طوسی تیره کمرنگ تر بشود. ترکیب رنگی های که در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد علاوه بر ست کردن مبل و فرش به شما در ست کردن فرش آشپزخانه با کابینت نیز کمک خواهد کرد.

طرح های فرش مناسب مبل طوسی

 

چه رنگ فرشی برای مبل طوسی مناسب است؟

همانطور که گفته شد طوسی ازجمله رنگ های خنثی محسوب میشود و در طراحی دکوراسیون برای ست کردن مبلمان طوسی با فرش میتوانید سراغ رنگ های متنوع و زیادی بروید. اگر دوست دارید دکوراسیون منزل شما شادابی و سرزندگی خود را از دست ندهد میتوانید رنگ های شاد را برای خرید فرش انتخاب کنید. زرد، طلایی، مسی، لاکی، آبی روشن و سبز روشن از جمله رنگ هایی هستند که به شما در داشتن دکوراسیونی شاداب کمک خواهند کرد.

همچنین میتوانید رنگ های گردویی، سرمه ای، نقره ای، بنفش و صورتی را برای انتخاب فرشتان مد نظر داشته باشید. هنگامی که مبلمان خود را به رنگ طوسی انتخاب میکنید باید به جزئیات کوچک دکوراسیون هم توجه ویژه ای داشته باشید. مثلا در انتخاب رنگ کوسن یا رنگ میز جلوی مبل هم باید از ترکیب رنگی های شاد استفاده کنید. حتی میتوانید رنگ کوسن را با رنگ فرش یکسان انتخاب کنید تا هارمونی دکوراسیون شما بیشتر بشود. در ادامه بهترین رنگ های فرش که با مبلمان طوسی ست میشود را به شما معرفی خواهیم کرد.

ست مبل طوسی با فرش سبز

ست مبل طوسی و فرش سبز

یک ترکیب رنگی فوق العاده جذاب با انتخاب مبل طوسی و فرش بنفش در دکوراسیون هال و پذیرایی منزل شما شکل خواهد گرفت. اگر دوست دارید دکوراسیونی لاکچری داشته باشید انتخاب این دو رنگ به شما کمک زیادی خواهد کرد. همانطور که میدانید رنگ طوسی روشن نماد آرامش و اطمینان است. از این جهت که فرش سبز هم همین خواص را دارد انتخاب این دو رنگ علاوه بر اینکه دکوراسیون شما را زیبا خواهد کرد، فضای منزل شما را به محیطی آرامش بخش تبدیل خواهد کرد.

پس یکی از انتخاب های شما برای رنگ فرش، انتخاب و خرید فرش سبز در طیف های سبز روشن، سبز یشمی، سبز پسته ای و یا حتی سبز تیره خواهد بود. برای رنگ کوسن هم میتوانید از رنگ های سبز یا زرد استفاده کنید. انتخاب طرح و نقش فرش سبز را به سلیقه خودتان میتوانید پیش بروید چرا که مبل های طوسی اکثرا طرح ساده ای دارند و شما در انتخاب طرح و نقش فرش دستتان باز خواهد بود.

 

ست مبل طوسی با فرش قرمز و لاکی

ست مبل طوسی و فرش قرمز و لاکی

اگر دوست دارید فضای منزل شما گرما و نشاط داشته باشد میتوانید مبل طوسی را با فرش قرمز ست کنید. این ترکیب رنگی شاد و جذاب، فضای منزل شما را دلنشین و عاشقانه میکند. مزیتی که این ترکیب رنگی دارد این است که با خرید مبل به رنگ طوسی و فرش به رنگ قرمز یا لاکی دکوراسیون شما تکمیل خواهد شد. نیازی به خرید المان های دیگر در این ترکیب رنگی نیست و تنها با ست کردن رنگ فرش و مبل میتوانید به هارمونی مد نظر در دکوراسیون برسید.

ست مبل طوسی و فرش بنفش

یکی از ترکیب رنگی های بسیار زیبایی که میتوانید با رنگ طوسی ایجاد کنید استفاده از رنگ بنفش بعنوان مکمل رنگ است. اگر در کنار مبلمان طوسی خود فرش بنفش خریداری کنید میتوانید دکوراسیونی بینهایت زیبا برای فضای منزل خود ایجاد کنید. همچنین بعنوان پیشنهاد میتوانید کوسن کبل را به رنگ زرد یا خردلی انتخاب کنید تا ترکیب رنگی جذاب تری ایجاد شود.

ترکیب فرش با زمینه رنگی بنفش و مبلمان طوسی فضای دلنشین و زیبا برای شما ایجاد میکند و استایل مدرن تری به خانه شما میبخشد. استفاده از این ترکیب رنگی بیشتر برای دکوراسیون های مدرن پیشنهاد میشود و در دکوراسیون های کلاسیک این ترکیب رنگی چندان زیبا بنظر نخواهد آمد.

ست مبل طوسی و فرش آبی روشن

یکی دیگر از ترکیب رنگی های زیبا برای فرش و مبلمان استفاده از ترکیب طوسی و آبی روشن است. اگر مبلمان شما طوسی است میتوانید فرش با زمینه رنگی آبی روشن خریداری کنید و بلعکس. در این ترکیب رنگی جذاب اگر مبلمان شما طوسی تیره باشد حس افسردگی و خستگی به منزل شما القا نمیکند چرا که فرشتان زمینه رنگی روشن و نسبتا شادی دارد. رنگ آبی روشن در کنار حس شادابی که به محیط القا میکند احساس آرامش و اطمینان خاطر را به محیط القا خواهد کرد. با مراجعه به وبسایت مدما میتوانید بیش از 150 طرح و نقش مختلف و متنوع فرش رنگ آبی را مشاهده کنید.

ست مبل طوسی و فرش طلایی

مبل طوسی و فرش طلایی یک ترکیب رنگی لاکچری و نئوکلاسیک را به دکوراسیون منزل شما میدهد. فرقی ندارد دکوراسیون شما مدرن، کلاسیک و یا نئوکلاسیک (ترکیبی از مدرن و کلاسیک) باشد میتوانید این ترکیب رنگی جذاب را در منزل خود استفاده کنید. انتخاب فرش با زمینه رنگی طلایی کمی سخت است اما مدما برای شما بیش از 150 طرح فرش با زمینه رنگی طلایی در ابعاد کامل قرار داده است که میتوانید فرش مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و خریداری کنید.

ست مبل طوسی و فرش سرمه ای

رنگ سرمه ای در میان خریداران فرش بسیار پرطرفدار است. رنگ سرمه ای بدلیل طیف رنگی تیره ای که دارد برای خانه های کوچک و آپارتمان ها زیاد پیشنهاد نمیشود مگر آنکه در چیدمان دکوراسیون خود مبلمان را به رنگ روشن مانند سفید، طوسی یا کرم خریداری کنید. ار آنجا که رنگ طوسی روشن نور را منعکس میکند فضای منزل شما را بزرگتر نشان خواهد داد و اگر دوست دارید فرش سرمه ای خریداری کنید دیگر نیازی نیست نگران کوچک نشان داده شدن منزلتان باشید.

سخن آخر

برای ست کردن مبل طوسی با فرش های مختلف توضیحاتی کاملی به شما ارائه کردیم که میتوانید بهترین رنگ را برای ست کردن فرش و مبل طوسی انتخاب کنید. اما اگر شما هنوز فرش و مبل خود را خریداری نکرده اید میتوانید با مشاهده مقاله راهنمای ست کردن فرش و مبل در مورد نحوه ست کردن و روش های مختلف ست کردن فرش با مبلمان در دکوراسیون های مختلف کاملا آشنا بشوید.

 

کدخبر: 889313 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟