مبل با کیفیت و ارزان را از کجا بخرم

 

بنابراین کیفیت آن می‌بایست بالا باشد تا با گذشت زمان تغییر ظاهری در آن ایجاد نشود. اگر قصد خرید مبلمان را دارید، می‌بایست خرید خود را از کارخانه ها و یا فروشگاه های معتبر انجام دهید تا پشتوانه ای بر کیفیت و ضمانت محصول باشد.

خرید مبل کیفیت با قیمت کارخانه و دو سال ضمانت شرکتی

خرید مستقیم از کارخانه حذف واسطه ها را به همراه دارد و تاثیر زیادی در قیمت تمام شده مبلمان می‌گذارد. اجاره بهای نمایشگاه، هزینه های جانبی و سود فروشنده از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت نهایی مبلمان است که در خرید مستقیم از کارخانه این هزینه های جانبی حذف می‌شود و کاهش چشمگیری در قیمت ایجاد می‌کند. از سویی دیگر بررسی متریال مصرفی در پروسه تولید، و ارتباط مستقیم با کارخانه ضمانت معتبری را در اختیار شما می‌گذارد.

تفاوت قیمت در برند های مبلمان ایرانی و مبلمان ترک

مبل چستر ترک-سایا دکور

کشور ترکیه در امر طراحی دکوراسیون و آخرین مدل های روز دنیا پیشرو است و مدل های مبلمان برند ترک، به سلیقه ایرانی نزدیک است. مبل چستر ترک معروفیت زیادی دارد و تنوع زیادی در طراحی مدل های مختلف آن به چشم می‌خورد.  واردات مبلمان از کشور ترکیه هزینه های بسیاری را به همراه دارد و ریسک زیادی در سلامت فیزیکی مبل در هنگام تحویل به خریدار وجود دارد. بسیاری از برند های ایرانی، با مدل ساز های حرفه ای و ماهر، آخرین مدل های ترکیه ای را با کیفیتی بسیار عالی در کشور تولید می‌کنند. لازم به ذکر است که به دلیل کیفیت بالای این برند ها، کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز واردات مبلمان از ایران را به واردات از کشور ترکیه ترجیح می‌دهند.

در هنگام خرید مبلمان ارزان به چه نکاتی توجه کنیم

چه قصد خرید مبل راحتی را داشته باشید و یا قصد خرید مبل کلاسیک را داشته باشید توجه به نکات زیر و اطلاع از آن ها به شما کمک می‌کند تا سرتان کلاه نرود و با کمترین قیمت محصولی با کیفیت انتخاب کنید.

  • جنس چوب، جنس اسفنج، پارچه بکار رفته در آستر مبل و مدت زمان ضمانت آن را سوال کنید
  • مقایسه قیمت مبل را با سایر فروشگاه ها با در نظر گرفتن متریال مصرفی انجام دهید
  • نظرات مشتریان و افرادی که خرید قبلی داشته اند را بررسی کنید
  • خرید خود را حتما از تولیدی ها انجا دهید تا در صورت نیاز به خدمات پس از فروش بدون واسطه با کارخانه در ارتباط باشید
  • فضای منزل خود را اندازه گیری کنید تا در انتخاب ابعاد مشکلی برای شما ایجاد نشود

امکان سفارشی سازی با توجه به سلیقه شخصی شما

مبل ال مدرن

یکی از بزرگ ترین مزیت های خرید مستقیم مبلمان از کارخانه، گستردگی انتخاب و امکان سفارشی سازی محصول با توجه به سلیقه شخصی و چیدمان منزل است. تغییرات مهمی از جمله تغییر در تعداد نفرات، رنگ چوب، جنس پارچه در تولیدی مبل وجود دارد. از سویی دیگر برخی از مدل های مبل ال مدرن را می‌توان با تغییر ابعاد، سفارشی سازی کرد تا متراژی مناسب با چیدمان منزل داشته باشد و فضایی مناسب برای دکوراسیون مدرن منزل را به نمایش بگذارد.

خرید مبل با تضمین پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت از سایا دکور

سایا دکور یکی از معتبرترین برند های تولید مبلمان با کیفیت عالی است است که با راه اندازی فروشگاه اینترنتی امکان خرید از سراسر کشور را بسیار آسان کرده است. خرید آنلاین به شما کمک می‌کند تا در کوتاه ترین زمان ممکن و از هر نقطه ای از کشور، در میان فروشگاه های مختلف بررسی کنید و مدل مورد نظر خود را با مقایسه کیفیت و پایین ترین قیمت انتخاب کنید. از سویی دیگر امکان خرید حضوری در کارخانه مبلمان سایا دکور نیز وجود دارد که برای شما امکان بازدید از خط تولید و بررسی متریال مصرفی در پروسه ساخت مبلمان را فراهم می‌سازد.

 

کدخبر: 912962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟