چگونه یک تابلو دکوراتیو مناسب انتخاب کنیم؟

 

انواع تابلو دکوراتیو شامل تابلو کلاسیک که از عناصر طبیعی مانند منظره ای از طبیعت یا یک برشی از محیط زندگی شهری و روستایی الهام گرفته است یا تابلو مدرن که حاصل ذهن و درک جدید نقاشان و هنرمندان بوده و تابلو مدرن و تابلو انتزاعی را پدید آورده اند، می توانند هر کدام برای یک محیط خاص به کار روند. در واقع هماهنگی و همگونی تابلو دکوراتیو با دکوراسیون محیط بسیار اثربخش است. برای یک محیط سنتی تابلو مدرن و یا تابلو انتزاعی و تابلو مینیمال به کار نمی آید و تابلو کلاسیک زیباتر و گیراتر است. همچنین برای یک فضای مدرن نیز نمی توان یک تابلو کلاسیک و سنتی به کار برد و انواع تابلو مدرن برای این محیط ها جذاب تر به نظر می رسند. پس باید در انتخاب تابلو متناسب با محیطی که قصد به کار گیری دارید دقت کافی داشته باشید.

تابلو دکوراتیو مدرن از کجا بخریم؟

فورنیمو سال هاست در زمینه فروش انواع تابلو دکوراتیو فعالیت درخشان داشته و توانسته مجموعه غنی و متنوعی از انواع تابلوهای دکوراتیو از سبک های مختلف را جمع آوری و عرضه نماید. برای خرید تابلو دکوراتیو در طرح های متنوع فورنیمو گزینه جذابی است. قیمت تابلو در فورنیمو بسیار رقابتی است و کیفیت منحصر به فردی در اختیارتان می گذارد. خرید تابلو مدرن شامل خرید تابلو انتزاعی و یا خرید تابلو مینیمال و حتی تابلو کلاسیک ازسایت فورنیمو بسیار ایده آل است و می توانید بهترین و زیباترین تابلو را با قیمت بسیار مناسب از فورنیمو انتخاب نمایید.

تابلو مدرن چیست و چه انواعی دارد؟

سبک مدرن در اوایل قرن 19 و 20 میلادی در کشورهای اروپایی و عمدتا کشور فرانسه ظهور و بروز پیدا کرد و انقلابی در سبک کلاسیک و سنتی پدید آورد. هنرمندان بسیاری سبک مدرن را پسندیدند و از هنرمندان شهیر آن دوران تقلید کردند.

تابلو انتزاعی

سبک نقاشی انتزاعی سبکی از نقاشی است که ادراک و ذهن خلاق هنرمند در آن نقش اصلی را ایفا می کند و تصاویر غیر واقع گرا توسط نقاش ایجاد می شود که شاید در نگاه اول معنا و مفهوم خاصی ندارد ولی این رنگ ها و اشکال حاوی پیامی است که از طرف هنرمند به مخاطبین القا می شود. تابلو انتزاعی برای فضاهای مدرن و شیک امروزی بسیار مناسب و اثربخش است و جذابیت خاصی به محیط اعطا می کند. برای خرید تابلو انتزاعی هماهنگی با دکوراسیون محیط باید مورد توجه قرار بگیرد.

تابلو کوبیسم

کوبیسم یکی از سبک های هنر مدرن به شمار می رود و به معنای حجم گرایی است. هنرمند در سبک کوبیسم سعی دارد تا به عناصری که در تابلو نقش می بندد، حجم بدهد و با بهره گیری از اشکال و حجم های متفاوت پیام خاصی به مخاطب بدهد.

تابلو مینیمال

برعکس تابلوهای سبک کلاسیک که غالبا فضایی شلوغ و پر از رنگ و طرح را شامل می شد، تابلو مینیمال از سادگی خاص و منحصر به فردی برخوردار است. رنگ ها و طرح های ساده و بدور از پیچیدگی و عاری از عناصر شلوغ و پر رنگ باعث زیبایی و جذابیت این نوع تابلوها شده و روز به روز طرفداران این سبک بیشتر می شود.

 

کدخبر: 917023 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟