8 مزیت اقامت امارات که باید قبل از مهاجرت بدانید!

 

آیا قصد دارید برای کار و راه اندازی کسب و کار یا داشتن زندگی بهتر به امارات مهاجرت کنید؟ چه قدر درباره مزایای اقامت امارات می‌دانید؟ امارات متحده عربی به طور مداوم در میان کشورهای برتر جهان برای مهاجران، با کیفیت زندگی و امنیت بالا رتبه بندی می‌شود و یکی از کشورهای جذاب و پرطرف‌دار برای مهاجرت و اقامت به شمار می‌رود.

این کشور با داشتن شهرهایی همچون دبی و ابوظبی، برای گردشگران و مهاجران جذابیت بسیار زیادی دارد. در این مقاله، 8 مورد از مزایای اقامت امارات که باید قبل از مهاجرت بدانید را بررسی خواهیم کرد؛ بنابراین اگر قصد دارید مقیم امارات شوید و به مهاجرت به این کشور فکر می‌کنید، در ادامه این متن با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که پس از مهاجرت به امارات از چه مزایایی بهره‌مند می‌شوید.

1. دسترسی به تسهیلات مالی

هنگام افتتاح حساب پس انداز یا جاری در امارات متحده عربی، یکی از اسناد اولیه مورد نیاز بانک‌ها، شناسه امارات متقاضی است. اگر مقیم امارات هستید، تا زمانی که طبق مقررات بانک حداقل حقوق و سایر شرایط را داشته باشید، می‌توانید نسبتاً به راحتی حساب باز کنید.

به غیر از باز کردن آسان حساب بانکی، به عنوان یک مقیم، می‌توانید به خدمات مالی مانند درخواست وام خودرو، وام شخصی یا وام مسکن نیز دسترسی داشته باشید.

2. دسترسی به خدمات بهداشتی دولتی و بیمه سلامت

بسته به اینکه در امارات ساکن چه شهری هستید، بیمه درمانی اجباری یا اختیاری است. با این حال، حتی در قسمت‌هایی که بیمه درمانی اختیاری است، توصیه می‌شود که خود را تحت پوشش قرار دهید زیرا هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی می‌تواند بار مالی قابل توجهی در مواقع اضطراری یا شرایط مزمن باشد.

یکی از مزایای اقامت امارات، امکان دسترسی به خدمات بهداشتی دولتی با هزینه‌های کم با دریافت کارت سلامت است.

3. بهره‌مندی فرزندان از خدمات تحصیلی باکیفیت

امارات با داشتن سیستم آموزشی برتر، بهترین فرصت‌ها را به دانش‌آموزان و دانشجویان ارائه می‌دهد. مدارس و دانشگاه‌های این کشور با استانداردهای بین‌المللی کیفیت و دوره‌های تخصصی در رشته‌های مختلف، دانش‌آموزان را به آینده‌ای روشن هدایت می‌کنند. کیفیت سیستم آموزشی این کشور، یکی از مهم‌ترین مزایای اقامت امارات محسوب می‌شود.

بهره‌مندی فرزندان از خدمات تحصیلی باکیفیت

4. فرصت‌های کار و سرمایه‌گذاری پرسود

چهارمین مورد از مزایای اقامت امارات این است که شما به عنوان یک مقیم امارات، گزینه‌های مختلفی برای کار و سرمایه گذاری در امارات خواهید یافت. در واقع، امارات متحده عربی اخیراً دسته بندی‌های خاصی از ویزای اقامت را معرفی کرده است و گزینه‌های اقامت طولانی مدت را به متخصصان و سرمایه گذاران خاص ارائه می‌دهد که شما به عنوان یک مقیم امارات می‌توانید از این شرایط استفاده کنید.

به طور مثال شما می‌توانید از طریق خرید ملک در این کشور سرمایه گذاری کنید. سایت dxboffplan می‌تواند در این زمینه برای شما کمک کننده باشد و در مواردی از قبیل قیمت انواع ملک در این کشور، گران‌ترین محله‌های دبی برای خرید ملک و... می‌توانید از راهنمایی متخصصان این مجموعه بهره‌مند شوید.

5. سفر بدون ویزا به چندین کشور متنوع

آیا می‌دانستید که اگر مقیم امارات باشید می‌توانید بدون ویزا از چندین کشور در جهان بازدید کنید؟ به علاوه گرفتن ویزای مسافرتی یا کاری برای ورود به ایالات متحده یا کشورهای اروپایی می‌تواند در برخی از کشورها زمان و تلاش زیادی صرف کند اما با داشتن اقامت امارات این فرایند برای شما ساده‌تر خواهد شد.

6. صرفه جویی در مالیات

امارات نظام مالیاتی مطلوبی دارد. این کشور بر هیچ منبع درآمد شخصی از جمله حقوق، اجاره ملک، اوراق بهادار و سهام شرکت مالیات وضع نمی‌کند. هدایای ارزشمند، ارث و مالکیت دارایی نیز مشمول مالیات نمی‌شوند. در سال 2023، امارات متحده عربی قصد دارد برای اولین بار در تاریخ این کشور، مالیات بر درآمد شرکت‌های فدرال را وضع کند.

قانون کلی برای یک خارجی که مقیم مالیاتی در یک کشور دیگر می‌شود، اقامت در آنجا به مدت 183 روز در سال است. ویزای اقامت امارات به خودی خود اقامت مالیاتی محلی را نمی‌دهد و دارندگان ویزا باید به طور دائم در دبی بمانند. این مورد یکی از بهترین مزایای اقامت امارات است.

صرفه جویی در مالیات

7. ویزای خانواده

یک ساکن دبی ممکن است بتواند تمام خانواده را به دبی ببرد؛ اما تعداد اعضای خانواده بستگی به نوع ویزا دارد. برای مثال دارندگان ویزای طلایی ۱۰ساله امارات می‌توانند بدون محدودیت سنی برای والدین، همسر و فرزندان خود اجازه اقامت دریافت کنند. آنها همچنین ممکن است برای کارکنان خدمات پشتیبانی خود اقامت بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع می‌توانید به توضیحات موجود در سایت dxboffplan.com مراجعه کنید.

8. زندگی در شهری با سطح امنیت و رفاه بالا

یکی دیگر از مزایای اقامت امارات این است که امارات متحده عربی، یکی از کشورهایی است که امنیت بالایی دارد. این موضوع به معنی این است که در این کشور، احتمال وقوع جرم و جنایت بسیار کمتر است زیرا قوانین در این کشور بسیار سخت‌گیرانه هستند و افرادی که از قانون پیروی نکنند، با پیگرد‌های قانونی جدی مواجه خواهند شد.

به‌علاوه زندگی در امارات با امکانات بی‌نظیری همراه است و امکانات رفاهی و خدمات شهری در امارات بسیار عالی هستند. یکی از خدمات شهری مناسب این کشور سیستم حمل و نقل مناسب است که مترو دبی به شارجه از این قبیل خدمات رفاهی عمومی است.

جمع بندی

امارات متحده عربی یکی از کشورهای پیشرفته جهان است که با توجه به توسعه‌ی فراوان و رشد بسیار سریع، به یکی از مقاصد محبوب برای سرمایه‌گذاران و گردشگران تبدیل شده است. مزایای اقامت امارات بسیار هستند اما ما سعی کردیم در این مقاله به مهم‌ترین آنها بپردازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در موضوعات مشابه و بهره‌مندی از خدمات در زمینه خرید و سرمایه‌گذاری در املاک امارات، می‌توانید به سایت دی ایکس بی آف پلن مراجعه کنید. این سایت با داشتن تیمی از متخصصین مجرب و با تجربه، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بازار املاک امارات را پیدا کنید.

 

کدخبر: 925395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟