6 بهترین نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در تهران + اطلاعات تماس

 

یکی از برندهای معتبر و محبوب در فروش ماشین ظرفشویی، برند بوش است. هر دستگاه ماشین ظرفشویی حتی بهترین نوع آن نیز ممکن است یک روزی به مشکل برخورد کند و آن زمان شما نیاز دارید تا با تعمیرکار ماشین ظرفشویی بوش تماس بگیرید. ارتباط با بهترین نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در تهران با توجه به وجود نمایندگی‌های زیاد در این شهر، ممکن است برای شما کمی دشوار باشد. بدین منظور لازم است تا با بهترین مراکز و نمایندگی‌های تعمیر ظرفشویی بوش در تهران آشنا باشید.

نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در تهران

ما برای اینکه شما بتوانید بهترین نمایندگی و مرکز تعمیر ظرفشویی بوش در تهران را انتخاب کنید، چند نمونه از مراکز معتبر تعمیر ماشین ظرفشویی در شهر تهران را در زیر برای شما فراهم کردیم.

  1. سلام تعمیر

لوازم بزرگ مانند ماشین ظرفشویی‌های بزرگ به دلیل وزن و سایز زیاد ممکن است که برای جابه‌جایی مشکل‌ساز شوند. مجموعه سلام تعمیر به عنوان بهترین نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در تهران با بیش از سه دهه تجربه در تعمیر و سرویس ماشین‌های ظرفشویی در منزل، آماده خدمات‌رسانی به شما خواهد بود. این مجموعه از یک تیم مجرب و حرفه‌ای در زمینه تعمیرات و مشاوره بهره می‌برد که همگی دوره‌های تعمیر ماشین‌های ظرفشویی بوش را گذرانده‌اند.

سلام تعمیر

مجموعه سلام تعمیر به صورت شبانه‌روزی به مشتریان پشتیبانی می‌دهد و خدمات‌رسانی خود را نهایتا تا 120 دقیقه پس از دریافت سفارش آغاز می‌کند. تعمیرکاران این مجموعه با هدف ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود، برای تعویض قطعات از قطعات اورجینال و ضمانت‌دار استفاده می‌کنند. تیم سلام تعمیر متناسب با مشکل، برند و مدل ماشین ظرفشویی، بهترین متخصصین را به شما اختصاص می‌دهند. در اینجا بد نیست اشاره کنیم سرویس کاران سلام تعمیر در حوزه تعمیر ماشین لباسشویی بوش نیز تخصص دارند.

مهم‌ترین مرکز موجود جهت رفع تمامی مشکلات فنی مربوط به ماشین‌های لباسشویی بوش، «سلام تعمیر» است. مهم‌ترین مزیت این مرکز نسبت به سایر موارد فعال در چنین حوزه‌ای را می‌توان تعیین هزینه مناسب برای خدمات مختلف دانست.

راه های ارتباطی:

  1. امداد سرویس

شرکت امداد سرویس یکی دیگر از مراکز نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش است. این گروه دارای تکنسین‌های حرفه‌ای در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی برند بوش بوده که در زمان تعیین شده در محل مورد نظر حاضر می‌شوند. کارشناسان امداد سرویس ابتدا ایراد ظرفشویی را به ‌طور دقیق مشخص کرده و فاکتور مربوط به آن را صادر می‌کنند. درصورتی‌که هزینه تعیین شده از سوی شما مورد قبول باشد روند تعمیر آغاز می‌شود.

کارشناسان مجموعه امداد سرویس، تعمیر ماشین ظرفشویی شما را تا حد ممکن در منزل انجام می‌دهند و شما بدون جابه‌جایی دستگاه می‌توانید تعمیر آن را مشاهده کنید. یکی از مزایای مهم امداد سرویس این است که تمامی خدمات ارائه شده از کارشناسان مجموعه از جمله تعمیر و تعویض قطعات معیوب با نمونه اصلی آن و با گارانتی 12 ماهه انجام می‌شود.

راه‌های ارتباطی:

  • شماره تماس: 02178415
  • آدرس سایت: emdadservices.com
  1. آی پی امداد

برای انتخاب بهترین نمایندگی تعمیر ظرفشویی در شهر تهران، حتما نگاهی به گروه آی پی امداد بیندازید. این مجموعه یک گزینه معتبر برای تعمیر ماشین ظرفشویی شما خواهد بود که از کادری مجرب و حرفه‌ای استفاده می‌کند. کارشناسان آی پی امداد، ایرادات ظرفشویی شما را بدون خطا تشخیص می‌دهند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را برطرف می‌نمایند.

تعمیرکاران این مجموعه از قطعات اورجینال برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش استفاده می‌کنند و برای خدمات خود بین 3 تا 12 ماه گارانتی ارائه می‌دهند. روند تعمیرات دستگاه ماشین ظرفشویی توسط آی پی امداد با توجه به مشکل دستگاهتان در منزل یا کارگاه انجام می‌شود.

راه های ارتباطی:

  • نشانی دفتر مرکزی: استان تهران، یوسف‌آباد (اسد آبادی)، خیابان 31 بعد از آماج پلاک 27
  • تلفن تماس: 02158941 و 02191093903
  • آدرس سایت: https://ipemdad.com
  • آیدی اینستاگرام: @ipemdad
  • ساعت کاری بخش تعمیرات: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا ساعت 18، پنج‌شنبه‌ها از ساعت 9 تا ساعت 16
  1. بوش 24

گروه بوش 24 به عنوان یکی از بهترین مراکز نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در تهران به شمار می‌رود که بیش از سه دهه تجربه و سابقه در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی برند بوش دارد. در بوش 24 مجموعه از تکنسین‌های مجرب و حرفه‌ای مشغول به کار هستند که با تمامی خطاهای ماشین ظرفشویی برند بوش آشنایی کامل دارند. تعمیرکاران بوش 24 برای تعمیر این دستگاه همواره تعمیر ماشین ظرفشویی را در دستور کار قرار می‌دهند و در صورت نیاز به تعویض قطعه از قطعات اصل و اورجینال استفاده می‌کنند.

 از ویژگی‌های بارز این نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در تهران می‌توان به پاسخگویی سریع و به موقع  اشاره کرد.

راه‌های ارتباطی:

  • آدرس: استان تهران، خیابان مطهری پلاک 654، ساختمان شماره 34
  • آدرس سایت: https://bosch-24.com
  • شماره تماس: 02141259952
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت 8 صبح تا ساعت 24
  1. سرویس از ما

سرویس از ما یک نمایندگی معتبر در خصوص تعمیر ماشین ظرفشویی در شهر تهران است که بیش از 2 دهه سابقه در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی دارد. این مجموعه برای تعمیر ماشین ظرفشویی شما از کادری مجرب و حرفه‌ای بهره می‌برد. مجموعه سرویس از ما، تمرکز خود را بر تعمیر دستگاه در منزل قرار داده و با این تفاسیر دیگر نیازی به جابه‌جایی دستگاه‌های سنگین را نخواهید داشت. مهندسان خبره این مجموعه کمتر از یک روز پس از ثبت درخواست در محل شما حضور می‌یابند و با بهترین کیفیت، ماشین ظرفشویی شما را تعمیر می‌کنند.

راه‌های ارتباطی:

  • نشانی: استان تهران، فلکه دوم تهرانپارس، خیابان مظفری (گیو)، نبش 1/174، پلاک 4
  • آدرس سایت: https://serviceazma.com
  • تلفن تماس: 02177868796 و 02177870464
  1. پایدار سرویس

پایدار سرویس یکی دیگر از بهترین مراکز نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در تهران است. این مجموعه از تکنسین‌های بسیار ماهر و کاربلد برای نصب، تعمیر و سرویس ماشین ظرفشویی بوش استفاده می‌کند. از جمله ویژگی‌های مهم این مجموعه می‌توان به ارائه مشاوره تلفنی رایگان به مشتری، استفاده از قطعات اورجینال برای تعویض قطعات معیوب ظرفشویی، ارائه ضمانت 12 ماهه در برابر خدمات اراده شده و غیره اشاره کرد.

گروه پایدار سرویس بیش از دو دهه تجربه در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی و محصولات برقی دارد. پایدار سرویس به عنوان ارائه‌دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی بوش با گارانتی 12 ماهه همواره تلاش کرده تا بهترین کیفیت خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

راه‌های ارتباطی:

  • نشانی: استان تهران، خیابان ولی‌عصر، بلوار میرداماد، پاساژ کیش، پلاک 436، واحد 8
  • نشانی دفتر مرکزی: استان تهران، خیابان انقلاب، خیابان سمیه، خیابان پورموسی،پلاک 17،واحد 8
  • شماره تماس دفتر مرکزی: 02141128

سخن پایانی

تعمیر ظرفشویی بوش

 

ماشین‌های ظرفشویی معموماً بدون مشکل به کار خود ادامه می‌دهند، اما گاهی آن‌ها نیز دچار یک سری مشکل فنی خاص می‌شوند. از بین این مشکلات، موردی را که بیش از همه رایج است باید خاموش نشدن یا روش ماندن مداوم دستگاه دانست. علت‌های مختلفی را می‌توان برای این موضوع بیان کرد.

برای انتخاب بهترین نمایندگی تعمیر ظرفشویی بوش در تهران حتما خدماتی که مجموعه موردنظر ارائه می‌دهد و ویژگی‌های آن را در نظر داشته باشید. آدرس نمایندگی موردنظر نیز در بسیاری از موارد جزو مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب بهترین نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش در شهر تهران محسوب می‌شود. برای ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هرکدام از نمایندگی‌ها می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده با آن ها ارتباط برقرار کنید. در بین نمایندگی‌های ذکر شده می‌توان مجموعه سلام تعمیر را بهترین مرکز در این زمینه اشاره کرد که خدمات ارزنده و باکیفیتی را برای شما فراهم می‌نماید.

 

کدخبر: 986757 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟