ساعت پخش سریال حیثیت گمشده در فیلیمو ! / خلاصه داستان و بازیگران معروفش

به گزارش رکنا، سریال حیثیت گمشده یک مجموعه درام، خانوادگی و مهیج حیثیت گمشده تازه‌ترین محصول پلتفرم فیلیمو است. در این مطلب به خلاصه داستان و روز و ساعت پخش سریال حیثیت گمشده می‌پردازیم.

در ادامه قصد داریم بیوگرافی کارگردان، اسامی بازیگران و عوامل و همچنین روز، ساعت و تاریخ پخش سریال حیثیت گمشده را با شما به اشتراک بگذاریم.

براساس اطلاع‌رسانی شبکه خانگی فیلیمو، مجموعه حیثیت گمشده از روز جمعه 23 تیر ماه 1402 ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود. حالا با قطعی شدن پخش این مجموعه، در پاسخ به سوال بینندگان طرفدار مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی که پرسیده بودند سریال حیثیت گمشده کی پخش می شود ؟ می‌توان گفت که سریال حیثیت گمشده، جمعه هر هفته ساعت 8:00 صبح از فیلیمو منتشر خواهد شد.

حیثیت گمشده سریال جدید فیلیمو به‌ تهیه‌کنندکی محمدرضا منصوری و نویسندگی احمد سلگی ساخته شده است و محمدحسین مهدویان نیز به‌عنوان طراح پروژه و مشاور کارگردان در این مجموعه حضور دارند.

بازیگران سریال حیثیت گمشده

در سریال حیثیت گمشده بازیگرانی پرطرفدار و توانمند از جمله بهاره افشاری ، الناز حبیبی ، امیر نوروزی، مهدی حسینی‌نیا، بهزاد خلج، مهدی زمین‌پرداز و ستاره پسیانی نقش‌آفرینی می‌کنند. رحمان باقریان، نادر فلاح، آرش فلاحت‌پیشه، اشکان دلاوری، روزبه رئوفی، لویی سیفی، عباس شجاع، وحید عبدالمجیدی، جواد پورحیدری، سحر لطفی، مرضیه بدرقه، عباس قلی‌زاده، عماد درویشی، ابراهیم طلعتی‌نژاد و محمد مهدی نظری دیگر بازیگران این مجموعه هستند. همچنین بازیگر خردسال سریال هم آرشیدا درستکار است.

خلاصه داستان سریال حیثیت گمشده

پس از اطلاع از روز و ساعت پخش سریال حیثیت گمشده  سراغ خلاصه قصه‌ آن می‌رویم. البته هنوز خلاصه داستان این اثر به طور کامل منتشر نشده است اما می‌توان گفت داستانی هیجانی درباره حیثیت است، حیثیتی که حاصل زخمی عمیق‌تر از انزواست. این قصه فضایی تراژیک هم دارد. مردی که ناگهان متوجه می‌شود ‌پای «حیثیت» در میان است!

دلیل تغییر نام سریال حیثیت به حیثیت گمشده

در روزهای ابتدایی انتشار خبر فیلمبرداری این مجموعه، نام این سریال با عنوان حیثیت معرفی شده بود اما در حال حاضر که به پخش آن نزدیک شده‌ایم نام اصلی سریال با عنوان حیثیت گمشده رونمایی شده است. گویا شباهت نام اولیه به نام طرحی دیگر، علت این تغییر بوده و هم‌اکنون سریال حیثیت گمشده را باید به عنوان مجموعه جدید فیلیمو دانست.

بیوگرافی کارگردان سریال حیثیت گمشده

سجاد پهلوان‌زاده یکی از تدوین‌گران شناخته‌شده‌ی سینما و تلویزیون است. وی کار حرفه‌ای خود را از سال 1392 با تدوین فیلم ساکن طبقه وسط به کارگردانی سید شهاب حسینی آغاز کرد و در سال 1394 تدوین فیلم موفق نفس به کارگردانی نرگس آبیار را بر عهده داشت.

فعالیت هنری پهلوان‌زاده در همکاری با محمدحسین مهدویان بهتر و بیشتر دیده شد. لاتاری، ایستاده در‌ غبار و ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان از بهترین آثار کارنامه سجاد پهلوان‌زاده هستند.

او تدوینگر فیلم‌های سینمایی مرد بازنده، خدا جیرجیرک ها را دوست دارد و مجموعه زخم کاری نیز بوده است. سجاد پهلوان‌زاده بعد از موفقیت در ساخت اولین سریالش (سقوط) در مقام کارگردان به سراغ ساخت دومین سریال خود رفته که ژانر درام و خانوادگی است و با ساخته‌ی قبلی او متفاوت است. فضای مینی‌سریال حیثیت گمشده هیچ ارتباطی با سریال سقوط ندارد و پهلوان‌زاده می‌خواهد ثابت کند که اهل ریسک کردن است.

عوامل سریال حیثیت گمشده

    نویسنده سریال: احمد سلگی

    مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان

    تدوین: حسین جمشیدی گوهری

    موسیقی: مسعود سخاوت دوست

    طراحی و ترکیب صدا: مهرشاد ملکوتی

    مدیر صدابرداری: امین میرشکاری

    طراح صحنه: امیرحسین حداد

    طراح لباس: امیر ملک‌پور

    طراح گریم: شهرام خلج

    طراح جلوه های ویژه بصری: امین پهلوان‌زاده

    طراح جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک

    مدیر تولید: آرش صالحی

    دستیار اول کارگردان: جعفر نامنی

    مدیر برنامه‌ریزی: محسن جعفرزاده

    مدیر تدارکات: جواد باقری

    منشی صحنه: الناز کوتی

    طراح تیتراژ: حامد بارئی طبری

    عکاس: مجید طالبی

کدخبر: 909273 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟