سارق موتور و ماشین دزد به ps4 هم رحم نکرد / در تهران رخ داد

سرهنگ کارآگاه "احمد نجفی"  در تشریح این خبر بیان کرد:  24 مرداد ماه مرد جوانی به پلیس مراجعه و از سرقت موتورسیکلتش خبر داد و اظهار کرد،  چند روز قبل در سایت اینترنتی آگهی برای فروش موتورم منتشر کردم و مرد جوانی به نام هرمز با من تماس گرفت و مدعی شد که خریدار موتورسیکلت هستم.

زمانی که به محل قرار رفتم هرمز با مرد دیگری به محل قرار آمد و با این بهانه که با موتور گشتی بزنند تا آن را چک کنند، سوار موتور شده و آن را سرقت کردند.

به گزارش رکنا، وی  در ادامه تصریح کرد: بدنبال این شکایت، کارآگاهان اداره هفتم با آغاز تحقیقات پلیسی بررسی ها نشان می داد موتورسیکلت سرقتی را به مبلغ ۶ میلیون تومان به مرد جوانی به نام شاهرخ فروخته شده است. بدین ترتیب شاهرخ بازداشت و در ادامه تحقیقات هرمز و همدستش نیز شناسایی و دستگیر شدند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی تهران ادامه داد: زمانی که هرمز بازداشت شد، سوار بر موتورسیکلت هیوسانگ سرقتی بود و مرد جوان در تحقیقات به سرقت خودروی پرایدی به همین شیوه و شگرد نیز اعتراف کرد و گفت: زمانی که آگهی فروش خودروی پراید را در فضای مجازی دیدم با مالک تماس گرفته و با او قرار گذاشتم. به محل قرار مراجعه کردم و خودرو را به عنوان تست کردن سرقت و از محل متواری شدم.

پلاک خودروی پرایدی را روی پلاک خودروی مسروقه نصب کردم و کارت خودرو و کارت پایان خدمت شاکی که داخل خودرو بود را نیز به عنوان امانت در یک فروشگاه گذاشته و یک دستگاه PS4 را اجاره کرده و دیگر برنگرداندیم.

سرهنگ نجفی در پایان گفت: با اعتراف متهمان، اموال سرقتی به مال باختگان برگردانده و تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم احتمالی آنها ادامه دارد.

کدخبر: 718459 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟