پیکر شهید مدافع امنیت در زادگاهش به خاک سپرده شد/بدرقه با شکوه شاهرودهای از شهید رحیمی + عکس

به گزارش رکنا؛  مردم شهیدپرور شاهرود پیکر مطهر شهید امنیت ستوان سوم «محمدجواد رحیمی» را تا خانه ابدی مشایعت کرده و پیکر این شهید والامقام در زادگاهش در روستای جیلان بسطام آرام گرفت.

ستوان سوم محمدجواد رحیمی ظهر جمعه یازدهم شهریورماه حین انجام‌وظیفه در بیمارستان ولایت دامغان به ضرب گلوله به شهادت رسید.

روز جمعه به دنبال درگیری فردی جوان با پرسنل بیمارستان ولایت دامغان، عوامل گشت نیروی انتظامی در محل بیمارستان حاضر شدند تا به درگیری خاتمه بدهند، اما فرد مهاجم با ربایش اسلحه مأمور پلیس، اقدام به شلیک دو گلوله کرد که طی آن ستوان رحیمی به شهادت رسید.

قاتل فرد مجردی بود که به دلیل مشکلات روانی در بیمارستان بستری شده بود اما در بیمارستان ایجاد اغتشاش کرده بود و با تماس کادر درمان با پلیس نیروهای جان‌برکف نیروی انتظامی و به‌ویژه شهید رحیمی قصد در آرام کردن این فرد داشتند که این اتفاق ناگوار روی دارد.

شهید رحیمی

روز گذشته نیز با حضور مردم شهیدپرور دامغان، فرماندهان و هم‌رزمان شهید مراسم وداع برگزار شد و مردم قدرشناس دامغان پیکر شهید محمدجواد رحیمی مأمور وظیفه‌شناس نیروی انتظامی را تشییع کردند.

  همچنین شب گذشته در حسینیه امام خمینی (ره) ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان آئین وداع با پیکر شهید مدافع امنیت ستوان رحیمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، اقشار مختلف مردم شهیدپرور، همکاران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

کدخبر: 822147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟