تشییع شهید 8 ساله حمله تروریستی شاهچراغ در سیرجان / لری گویینی دانش آموز بود + عکس

به گزارش رکنا؛  این مراسم تشییع در شهر سیرجان از صبح امروز از بلوار سردار جنگل تا میدان امام حسین(ع) با حضور گسترده مردم و مدیران شهرستانی و استانی از جمله مدیر کل آموزش و پرورش و فرمانده انتظامی استان کرمان برگزار شد.

تشییع علی اصغر لَری گویینی

مراسم تشییع این شهید دانش آموز با اقامه نماز توسط حجت الاسلام سید محمود حسینی امام‌جمعه سابق سیرجان ادامه یافت و پس از آن پیکر این شهید در گلزار شهدا آرام گرفت.

روز گذشته نیز پیکر شهید لَری گویینی با حضور پرشکوه مردم در شهر کرمان از حسینیه ثارالله تا گلزار شهدا در جوای مرقد شهید سلیمانی تشییع شد.

همچنین یکشنبه هفته جاری مراسم وداع با پیکر شهید لری گویینی در شهر سیرجان برگزار شده بود.

شهید لری گویینی متولد ۱۳۹۳ در دبستان کعبه روستای چاه قوسکی شهرستان سیرجان در سال دوم مشغول به تحصیل بود که در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ درحالی که همراه پدر خود مشغول زیارت و نماز بود به شهادت رسید و پدرش نیز که همچنان درگیر جراحت ناشی از حادثه است در بیماستان شیراز تحت درمان قرار دارد.

غروب چهارم آبان ۱۴۰۱ تروریستی مسلح با حمله به زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۳ نفر از جمله چند کودک و زن را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس ۳۰ نفر را مجروح کرد.

 

کدخبر: 838481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟