خودکشی دختر 18 ساله از پل میدان انقلاب اراک / خودش را پایین انداخت

به گزارش رکنا، بر اساس گزارشات میدانی عصر امروز دانش آموز دختری خود را از بالای پل میدان انقلاب شهر اراک به پایین پرت کرده است.

فرد ذکر شده بلافاصله با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهر اراک انتقال یافت، هر چند وی خوشبختانه از مرگ نجات یافته ولی آخرین اخبار حاکی از این است که متاسفانه حال عمومی وی مساعد نیست.

با این حال که هدف اصلی این نوجوان از خودکشی هنوز مشخص نیست اما امکان جو سازی رسانه های معاند وجود دارد چراکه طی روزهای اخیر و در راستای پروژه کشته‌سازی موارد متعددی از انتصاب دروغ مرگ افرادی که هیچ ارتباطی با حوادث اخیر نداشته اند به اغتشاشات مشاهده شده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که در ساعت وقوع حادثه شهر اراک در آرامش کامل قرار داشته لذا انتظار می رود با مشخص شدن جزییات بیشتر این حادثه اجازه سوء استفاده به دشمنان داده نشود.

اقدام به خودکشی دختر ۱۸ ساله اراکی

 فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: عصر امروز دختری ۱۸ساله با پریدن از پل میدان انقلاب اراک دست به خودکشی زد.

سرهنگ "علیرضامعیریان "،اظهار کرد: عصر امروز و در پی تماس های مردمی با مرکز ۱۱۰مبنی بر  اقدام به خودکشی یک دختر جوان در پل میدان انقلاب اراک ، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: متاسفانه تا قبل از رسیدن ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ به محل حادثه  دختر ۱۸ به قصد خودکشی خود را از پل به پایین پرتاب کرد که بلافاصله توسط نیروهای اورژانس به یکی ازبیمارستان های شهر اراک منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: انگیزه این دختر جوان از خودکشی هنوز مشخص نیست و اخبار تکمیلی پیرامون وضعیت این دختر متعاقبا  اعلام می‌شود.

کدخبر: 843235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟