شلیک ها مرگبار به جوان دلگانی / 7 زندگی پنهانی پایان گرفت + جزییات

به گزارش رکنا؛ سرهنگ مرتضی جوکار گفت: درسال ۱۳۹۴ و در پی قتل مسلحانه جوانی ۲۵ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان دلگان و متواری شدن قاتل به مکانی نامعلوم، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی، قاتل شناسایی و مشخص شد وی به دلیل اختلافات قبلی، با شلیک سلاح کلاش مقتول را درب منزلش به قتل رسانده و سپس متواری گردیده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان که درصدد دستگیری این قاتل فراری بودند چند روز قبل به سرنخ‌هایی از تردد مجدد او در سطح شهرستان مذکور دست یافته و تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی مخفیگاهش آغاز کردند.

سرهنگ مرتضی جوکار در ادامه افزود: سرانجام با تلاش شبانه روزی پلیس مخفیگاه قاتل در یکی از روستا‌های شهرستان دلگان شناسایی و متهم صبح روز گذشته طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ۷ سال زندگی مخفیانه دستگیر و در بازرسی از محل مخفیگاه متهم دو قبضه سلاح جنگی و ۶ تیغه خشاب و ۱۳۰ تیر جنگی کشف شد.

وی با اشاره به اعتراف متهم ۳۵ ساله به این جنایت خاطر نشان کرد: فرد دستگیر شده پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

کدخبر: 852071 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟