دستگیری اعضای باند خرید احشام با رسید ساز جعلی

به گزارش رکنا، سرهنگ احسان آنقی در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از ساکنین شهرستان زرندیه و ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر کلاهبرداری از وی با رسید جعلی، پرونده‌ای تشکیل و موضوع در دستور کار کارشناس پلیس فتا شهرستان زرندیه قرار گرفت.

سرهنگ آنقی افزود: شاکی در اظهارات ابتدایی خود بیان داشت که گوسفندی به ارزش چهل میلیون ریال را به شخصی ناشناس فروخته است که متهم با فریب وی مبنی بر انتقال وجه خرید اقدام به تهیه رسید جعلی نموده و کلاهبرداری خود را به انجام رسانده و در ازای گوسفند فروخته شده هیچ گونه وجهی برای وی واریز نکرده است.

وی بیان کرد: در ادامه با توجه به مراجعه شکات متعدد مبنی بر کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی و اخذ اظهارات سایر شکات و در کنار هم قرار دادن شواهد و قرائن موجود، اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا شهرستان زرندیه به ثمر نشست و سرنخ‌هایی از هویت متهم اصلی پرونده به دست آمد.

سرهنگ آنقی گفت: با عنایت به پشتیبانی علمی و اطلاعاتی کارشناسان مرکز استان، متهم پرونده به هویت مشخص شناسایی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از هماهنگی قضائی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی با اشاره به روند تحقیقات تکمیلی پرونده و دستگیری دو همدست متهم که زن و مردی ساکن تهران هستند افزود: با توجه به اظهارات متهم مبنی بر انجام کلاهبرداری با استفاده از رسید ساز جعلی به کمک دو همدست خود، با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ آنقی در ادامه گفت: کلاهبرداران رسید ساز دستگیر شده در بخشی از اظهارات خود بیان داشتند که پس از مشاهده آگهی‌های درج شده در سایت دیوار اقدام به خرید جعلی و ارائه رسید کرده اند که در اینجا لازم است کاربران فضای مجازی از اعتماد به افراد ناشناس خودداری نموده و برای اطلاع دقیق از واریز و برداشت از حساب خود، پیامک کارت بانکی خود را فعال نمایند و پس از واریز وجه در لحظه مطمئن شوند.

کدخبر: 852959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟