بازداشت 60 تبهکار حرفه ای در عملیات ویژه پلیس آبادان

به گزارش رکنا؛ سرهنگ" کیومرث کشوری"رئیس پلیس آبادان اظهار داشت: در  3 روز گذشته با تلاش همکارانم در کلانتری ها و پلیس‌های تخصصی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی و عملیات های پیچیده  طرح رعد در جهت ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان اجرایی شد که در این طرح، 60 متهم شناسایی و دستگیر شدند.

 رئیس پلیس شهرستان آبادان با بیان اینکه 9 نفر محکوم متواری در این طرح شناسایی و دستگیر شد، تصریح کرد:  اعضای یک باند سازمان یافته در انواع جرائم بخصوص گوشی موبایل و مغازه متلاشی شده و  21 نفر از سارقین که بیشتر حرفه‌ای و سابقه دار بوده و بعضاً خشن و به عنف و زورگیر بودند شناسایی و دستگیر شدند و از مخفیگاه متهمان4 دستگاه موتورسیکلت سرقتی ،12 دستگاه گوشی موبایل اندروید،7دستگاه پمپ آب منازل خانگی،6  قبضه سلاح سرد چاقو و قمه،132 متر کابل برق مسروقه همراه با آهن آلات وسایر مشاعات ساختمانی کشف و ضبط شد.

ایشان  پیرامون برخورد با موتورسیکلت ها و خودروهای متخلف و هنجارشکن گفت:در این طرح سه روزه کلانتری ها با کمک یگان امداد و پلیس راهور موفق شدند،  تعداد23 دستگاه خودرو وموتورسیکلت متخلف،هنجارشکن و فاقد مدارک قانونی را توقیف و به پارکینگ انتقال دهند.

وی از جمع آوری 10معتاد متجاهر در سطح شهرستان و تحویل آنان به مراکز بازپروری سخن گفت وافزود: همچنین در راستای برخورد قاطع با سوداگران مرگ پلیس موفق شد، 12خرده فروش مواد مخدر در عملیات‌های جداگانه شناسایی و دستگیر کند،یک کیلو و نیم گرم تریاک،890 عدد قرص روانگردان، همراه با 3کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از محل اختفای متهمان کشف و ضبط شد.

 رئیس پلیس شهرستان آبادان ضمن دستگیری2 دارنده سلاح غیرمجاز،2عامل تیراندازی  درب منازل وکشف2قبضه سلاح جنگی و شکاری ادامه داد: درجهت جلوگیری از کالای قاچاق و کنترل مبادی ورودی و خروجی اقلامی از قبیل 5 دستگاه موتور برق پلاتونیوم قاچاق ، نوشابه انرژی زا ،چای ساز و فلاسک چای  همگی تولید خارج کشف و ضبط شد، چهار نفر متهم در این زمینه دستگیر شدند.

 سرهنگ کشوری ارزش ریالی اموال مسروقه مکشوفه در این مرحله از طرح رعد پلیس ری را 4 میلیارد و830 میلیون ریال ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: پرونده ها به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع داده شدند.

 علی رنجکش

 

کدخبر: 861027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟