بازداشت هالیوودی راهزنان مسلح جاده های اهواز / 2 سارق در درگیری با پلیس کشته شدند + جزییات

به گزارش رکنا؛ سرهنگ " روح‌الله یاری زاده" در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه جاده ‌ای در محور اهواز به اندیمشک، به صورت ویژه شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس شهرستان شوش قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شوش اظهار داشت: در همین راستا ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان شوش با اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی سارقان را شناسایی کرده که در حین تردد در سطح شهر شوش و هنگام دستگیری آنان اقدام به فرار و درگیری با ماموران پلیس کردند.

به گفته این مقام مسئول، سارقان پس از درگیری با ماموران پلیس یکی از آنها در همان ‌جا به هلاکت رسید و 2 سارق دیگر اقدام به فرار کرده که یکی از آنها پس از اصابت تیر از سوی پلیس دستگیر می شود که پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات به هلاکت رسید.

وی گفت: یکی دیگر از این 3 سارق مسلح هنگام فرار اقدام به سرقت خودروی شهروندی شوشی را کرده که پس از تعقیب و گریز از سوی پلیس دستگیر می‌شود.

 یاری زاده گفت:  در این تعقیب و گریز پلیس برای دستگیری سارقان مسلح خشن که در سطح شهر شوش صورت گرفت هیچ صدمه‌ای به شهروندان وارد نشده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شوش درپایان گفت، از این سارقان مسلح جاده‌ای، دو سلاح جنگی با ۵ تیغه خشاب، هفت گوشی تلفن همراه و خودرو‌های مسروقه کشف شد.

 علی رنجکش

 

کدخبر: 861966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟