بازداشت 3 مرد مسلح که پلیس را بدنام می کردند / در ابهر فاش شد

به گزارش رکنا؛ سرهنگ محمد مهدیخانی افزود: در پی شکایت شخصی مبنی بر اینکه افرادی با لباس نظامی و مسلح اقدام به تهدید وی کرده اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی اطلاعاتی هر 3 متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و خودروی سمند مربوط به نامبردگان را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهمان یک قبضه اسلحه کمری و دستبند فلزی و لباس نظامی با درجه و برگ ماموریت جعلی کشف شد.

سرهنگ مهدیخانی گفت: یکی از متهمان بومی و ۲ نفر از استان همجوار بودند که در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب، در صورت مواجهه با افرادی که خود را پلیس، مامور ادارات یا شرکت های حفاظتی و مراقبتی معرفی می کنند از آنان کارت شناسایی معتبر بخواهند و در صورت لزوم حکم ماموریت آنها را درخواست کنند.

این مسوول گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ یا با مراجعه به مقرهای پلیس اعلام کنند.

 

کدخبر: 863353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟