2 زن شیاد با نقشه شوم دختر تهرانی را از خانه فراری دادند + جزییات

 به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع گمشدن یک دختر جوان در جنوب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، دختر گمشده با ۲ زن سابقه‌ دار مدام در تماس بوده و متهمان وی را برای فرار از خانه خود اغفال کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی با بررسی‌ های تخصصی و روش‌های علمی، هویت متهمان را شناسایی کردند و در ادامه موفق به ردیابی مخفیگاه متهمان در جنوب تهران شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی بی‌درنگ راهی مخفیگاه مورد نظر شدند و ۲ زن جوان را به جرم اغفال دستگیر کردند همچنین دختر هدف اغفال قرار گرفته پیدا و به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی متذکر شد: متهمان پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر اغفال دختران جوان برای اعمال مجرمانه اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

کدخبر: 872609 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟