شگرد دزدان شمال تهران در شناسایی خانه های خالی + فیلم گفتگو و هشدار
حجم ویدیو: 90.95M | مدت زمان ویدیو: 00:02:45

به گزارش رکنا؛ سرهنگ کارآگاه سعید دالوند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران درباره شناسایی و انهدام یک باند از سارقین منازل به خبرنگار حوادث رکنا گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شمال و شرق تهران، پرونده په پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع داده شد که کارآگاهان در اقدامات پلیسی و اطلاعاتی با شناسایی مخفیگاه متهمان در یک عملیات غافلگیرانه پس از هماهنگی های لازم با مقام قضایی یک باند 3 نفره که به صورت توپی زنی دست به  سرقت از منازل می زدند را همراه با یک مالخر دستگیر کردند.

وی درباره شگرد این سارقان در ورود به منازل شهروندان افزود: این افراد با زاغ زنی منازل بعد از اطمینان از این مسئله که صاحب خانه در منزل حضور ندارد به شیوه توپی زنی یا از بالکن طبقه اول یا از در اصلی به خانه وارد شده و اقدام به سرقت وسایل گران بها از جمله طلا، لپ تاپ و... می کرده اند و به سرعت از خانه خارج می شدند.

سرهنگ دالوند خاطرنشان کرد: این باند از سارقان منزل تا کنون به 13 فقره سرقت اعتراف کرده اند و تا کنون از این افراد وجوه نقدی، فرش، 2 قبضه اسلحه شکاری و همچنین طلا و جواهر کشف شده است که ارزش کل این اجناس 150 میلیارد ریال ارزیابی شده است. 

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه پلیس با قدرت برای برخورد با سارقان حضور دارد تصریح کرد: البته از مردم نیز می خواهیم که حتما وجوه نقدی و اجناس قیمتی و گرانبهای خود را در بانک و صندوق امانات نگهداری کنند. همچنین برای منازل خود از دزدگیر و وسایل ایمنی استفاده کنند.

کدخبر: 874609 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟