بازداشت عامل چاقوکشی خونین در گنبدکاووس / مرد جوان چاقو چاقو شده بود

به گزارش رکنا، سرهنگ محمود علی فر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر درگیری با سلاح سرد در یکی از مناطق شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی در محل حاضر شدند و طی بررسی های انجام شده مشخص شد متهم در درگیری یکی از شهروندان را مجروح و متواری شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: با تحقیقات میدانی به عمل آمده توسط پلیس برای شناسایی متهم، با سرعت عمل ماموران کلانتری ۱۱ و با هماهنگی مرجع قضایی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد و به جرم خود اعتراف کرد.

وی بیان کرد: امنیت جامعه خط قرمز پلیس بوده و ماموران با برهم زنندگان آرامش مردم مقابله خواهند کرد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نزدیک شدن چهارشنبه آخرسال ابراز کرد: شهروندان عزیز توصیه های پلیس را برای چهارشنبه آخر سال جدی گرفته تا خود و یا فرزندانشان دچار جراحت و آسیب نشوند.

وی ادامه داد: حوادث تنها برای افرادی که از مواد آتش زا استفاده می کنند رخ نمی دهد بلکه بیشتر در کمین افرادی که این مواد را درست می کنند است.

علی فر گفت: کلیه موادی که در نارنجک ، ترقه، منور و سایر مواد آتش زا وجود دارند از مواد منفجره و خطرناک تشکیل شده و انفجار آنها صدمات جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: حمل مواد محترقه حتی به میزان کم در جیب و یا کیف خطرناک بوده و توصیه می شود از حمل اینگونه مواد آتش زا خودداری شود. از حضور در تجمعاتی که در ان از مواد آتش زا استفاده می شود جدا پرهیز کنید.

کدخبر: 876693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟