جاده کندوان یک‌ طرفه شد/ ارتفاعات شمال مه‌آلود و پایین‌دست بارانی

 به گزارش رکنا، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه استان مازندران درباره وضعیت جاده‌های شمال، اظهار کرد: ترافیک فوق سنگین خودرو‌ها محور کندوان را یک‌طرفه کرد و این محدودیت تا اطلاع بعدی و تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از ساعت ۸ صبح امروز باتوجه به حجم بالای ترافیک تردد خودرو‌ها از مرزن‌آباد ممنوع شد و از ساعت ۸:۳۰ اعمال محدودیت یک‌طرفه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک پرحجم در محور‌های هراز، سوادکوه و کیاسر، بیان کرد: شاهد بارش باران در محور‌های پایین‌دست استان از گلوگاه تا رامسر هستیم که سطح جاده‌ها را لغزنده کرد.

جهان‌تاب با بیان اینکه محدوده پل‌زنگوله، ولی‌آباد و تونل کندوان برفی است، تصریح کرد: همچنین ارتفاعات، ولی آباد کندوان، گدوک سوادکوه و امامزاده هاشم هراز نیز مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

وی با اشاره به تداوم محدویت ترافیکی در جاده‌های شمال، اضافه کرد: ممنوعیت تردد تریلی در محور سوادکوه و تردد کامیون و کامیونت در هراز هم اجرا شده است.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

جهان‌تاب با هشدار احتمال ریزش و رانش در محور‌های شمال، گفت: موضوع مهم توجه به هشدار‌ها و توصیه‌ها است؛ چراکه هر آن احتمال ریزش سنگ در جاده‌های کوهستانی استان وجود دارد.

 

کدخبر: 879220 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟