قتل شوهر لاغر با دستان قوی زن خشمگین

به گزارش اختصاصی رکنا، شامگاه 10 فروردین سالجاری زن جوان در تماس با امدادگران اورژانس برای نجات جان همسرش درخواست کمک کرد و پشت تلفن ادعا کرد که شوهرش بیماری قلبی داشته و بیهوش روی زمین افتاده است.

بدین ترتیب مرد جوان به بیمارستان منتقل شد و تلاش پزشکان برای نجات جان وی بی فایده بود و مرگ مرد 49 ساله توسط تیم پزشکی تایید شد این در حالی بود که زن جوان بیماری قلبی شوهرش را علت مرگ گفته بود اما پزشکان سلامت قلبی مرد جوان را تایید و مرگ را مرموز اعلام کردند.

افشاگری جنایت خانوادگی

بدین ترتیب با توجه به مرموز بودن مرگ مرد بازپرس پرونده همراه تیمی از پلیس آگاهی پاکدشت برای تحقیق وارد عمل شدند و در گام نخست بررسی از جسد فرضیه خفه شدن مرد جوان پیش روی تیم جنایی قرار گرفت و در ادامه جسد برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات آغاز شد.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی و با توجه به سرنخ های موجود و اظهارات زن جوان فرضیه جنایت خانوادگی را پیش روی خود قرار داد و روز 12 فروردین ماه با احتمال نقش داشتن زن جوان در مرگ همسرش ، کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی زن 42 ساله را مرضیه نام دارد دستگیر کردند.

مرضیه پس از دستگیری در همان تحقیقات ابتدایی به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: سالها قبل با همسرم ازدواج کردم و صاحب 2 فرزند پسر و دختر شدم که پسرم 16 ساله و دختر 8 ساله است.

زن جوان ادامه داد: از 2 سال قبل با همسرم اختلاف داشتیم، اختلافات ما آنقدر شدید نبود ولی هر روز سر مسئله کوچکی با هم درگیر می شدیم تا اینکه شامگاه 10 فروردین بار دیگر من و همسرم با هم درگیر شدیم و در یک لحظه از شدت عصبانیت کنترلم را از دست دادم و با دست روی گلوی همسرم را فشار دادم تا اینکه دیدم شوهرم روی زمین افتاد و تازه به خودم آمدم و دیدم همسرم را کشتم.

مرضیه ادامه داد: با داستانسرایی سعی داشتم مرگ همسرم را بخاطر بیماری قلبی اعلام کنم اما دستم رو شد و وقتی بازداشت شدم تصمیم به افشاگری گرفتم.

بنا بر ین گزارش ، زن جوان با دستور بازپرس پرونده در اختیار پلیس  آگاهی پاکدشت قرار دارد.

کدخبر: 882249 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟