فاجعه ای بزرگ برای گوشت و مرغ های یخ زده در اصفهان / همه ذوب شدند!

به گزارش گروه حوادث رکنا؛ سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران، اظهار کرد: ساعت ۲:۴۴ بامداد امروز  پنجشنبه هفدهم فروردین‌ماه حادثه آتش‌سوزی در یکی از سردخانه‌های گوشت و مرغ یک مجتمع تجاری به سازمان آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی افزود: با توجه به احتمال سرایت حریق به دیگر نقاط این مجتمع، بلافاصله مأموران سه ایستگاه آتش ‌نشانی ۱۲, ۱۳ و ۲۰ به محل آتش‌سوزی اعزام شدند و سقف را که از قسمت هواکش و داکت‌ها طعمه حریق شده بود، پاک‌سازی و از سرایت آتش به دیگر نقاط جلوگیری کردند.

 

مصدوم شدن یک افغانستانی در پی وقوع حریق در اتاقک نگهبانی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: ساعت ۲۱:۱۴ شب گذشته _چهارشنبه شانزدهم فروردین ماه_ وقوع حریق در اتاقک نگهبانی یک مجتمع مسکونی شش طبقه واقع در دسترسی محلی ناژوان خیابان باغ برج، به سامانه ۱۲۵ گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه‌های شماره هشت، یک و ۱۴ به محل حادثه اعزام شدند و آتش را مهار کردند. وجود چند دستگاه کپسول گاز ۱۱ کیلویی و گاز پیک‌نیک در این اتاقک، برای آتش‌نشانان و شهروندان ساکن در این مجتمع و منازل همجوار خطر آفرین شد و با رشادت آتش‌نشان، باقی‌مانده کپسول‌های سالم گاز مایع از داخل آتش خارج شد.

کاوه آهنگران گفت: یک مرد ۳۵ ساله تبعه افغان در پی این حادثه مصدوم، تحویل عوامل اورژانس شهر شد و علت این حادثه در دست بررسی است.

کدخبر: 882634 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟