محاکمه سرکردگان شبکه مخوف گربه های وحشی

به گزارش رکنا ، جلسه محاکمه که با حضور وکلای مدافع 3 تن از اعضای اصلی پرونده معروف به « گربه های وحشی» و به ریاست قاضی هادی دنیادیده برگزار شد.

ماجرای شبکه زورگیری معروف به «گربه های وحشی » از اول مرداد سال 98 هنگامی در دستور کار پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت که 3 جوان موتورسوار در جهت خلاف حرکت خودروها وارد خیابان امامیه 81 در منطقه قاسم آباد مشهد شدند.

آن ها به سوی دو جوان 21 و 22 ساله رفتند که روی نیمکت پارک خطی نشسته بودند.جوان 22 ساله با مشاهده رفتارهای خطرناک زورگیران بی درنگ از محل گریخت اما دوست 21 ساله وی به چنگ زورگیر افتاد و با ضربات چاقو جان خود را از دست داد. به دنبال وقوع این جنایت هولناک، تحقیقات گسترده قضایی توسط قاضی کاظم میرزایی (قاضی ویژه قتل عمد در زمان وقوع حادثه) آغاز شد و با پیگیری کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی علاوه بر 3 عضو اصلی باند، حدود 15 تن دیگر از زورگیرانی که در سرقت های متعدد نقش داشتند در این پرونده دستگیر و به پنجه عدالت سپرده شدند. این درحالی بود که بیش از 80 تن از مال باختگان اعضای شبکه مخوف «گربه های وحشی» را در پلیس آگاهی شناسایی کردند.

برخی از اعضای باند در بازجویی ها اعتراف کردند که اول طعمه های جوان و نوجوان خود را با ضربات چاقو مجروح می کردند و سپس با ایجاد رعب و وحشت گوشی های آنان را می ربودند تا هیچ کس جرئت درگیری یا تعقیب آن ها را نداشته باشد!

 

 

منبع : خبر آنلاین 

 

کدخبر: 885654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟