دردسر مرگ معمایی مرد جوان کنار بخاری برای همسایه ها / علت مرگ چه بود؟

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا ، 11 بهمن ماه سال گذشته رسیدگی به پرونده مرگ مشکوک مرد جوان در خانه شان واقع در محله نعمت آباد در دستور کار وحید ناصری بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت.

مرد 26 ساله به نام مهرداد شب قبل از حادثه به خانواده اش گفته بود حال خوبی ندارد و کنار بخاری خوابیده بود اما صبح روز بعد از خواب بیدار نشده و به کام مر فرو رفته بود.

پدر قربانی در جریان تحقیقات به بازپرس جنایی گفته بود:«شب گذشته پسرم با چند نفر از همسایه ها بحث و بگو و مگو کردند و کارشان به درگیری کشید.بعد از درگیری پسرم به خانه آمد و گفت سر درد دارد و حوصله هیچ کاری هم ندارد و می خواهد بخوابد.اما صبح روز بعد متوجه شدیم مهرداد فوت کرده است.»

با اطلاعاتی که پدر مهرداد در اختیار ماموران قرار داد، همسایه ها مورد تحقیق قرار گرفتند و در حالی که منکر هر گونه درگیری با مهرداد بودند،دستور بازداشت آنها صادر شد و جسد برای انجام معاینات به پزشکی قانونی منتقل شد.

روز گذشته گزارش پزشکی قانونی تکمیل شد که مطابق آن علت تامه فوت مهرداد مصرف متادون اعلام شد.بنا بر این مرگ او به درگیری با همسایه ها ارتباطی نداشته و قرار منع تعقیب در پرونده صادر شد.

 

 

کدخبر: 885952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟