بازداشت عاملان بدنامی پلیس که سوژه هایشان خاص بود / پلیس تهران فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ "حسینعلی ابن علی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت زورگیری تحت عنوان ماموران امنیتی و انتظامی در هفته های اخیر در محدوده های بزرگراه  "خلیج فارس"، "حسن آباد"، "کهریزک"، "باقرشهر" و اخاذی وجه نقد، سرقت تلفن همراه و اموال گران بها از اتباع کشور های همسایه، پرونده ای در این خصوص در پلیس آگاهی تهران تشکیل شد.

وی افزود: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان می‌داد، 2 مرد جوان در نقاط مختلف شهرستان ری جلوی افراد را گرفته و سپس با معرفی کردن خود به عنوان مامور نیروی انتظامی اقدام به سرقت و زور گیری از آنان می کردند. 

این مقام انتظامی متذکر شد: کارآگاهان در مرحله بعد با روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه این 2 مرد جوان را در شهرستان های همجوار شناسایی کردند.

وی افزود: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی در نهم اردیبهشت ماه امسال راهی مخفیگاه متهمان شدند و هر 2 متهم را در دو عملیات مجزا دستگیر و به پلیس آگاهی این فرماندهی منتقل کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان ادوات جرم کشف شده است، عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و به جرم خود مبنی بر سرقت از اتباع کشور همسایه و جعل عنوان مامور نیروز انتظامی در نقاط مختلف شهرستان ری و 20 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

سرهنگ ابن علی در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات در خصوص تکمیل پرونده و شناسایی سایر مال باختگان  همچنان ادامه دارد.

کدخبر: 888830 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟