پاتک پلیس کرج به فروشندگان مواد مخدر / ۵۰ درصدقاچاقجیان مواد مخدر سابقه دار هستند + عکس

به گزارش خبرنگار رکنا سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز صبح امروز در حاشیه نمایشگاه کشفیات نخستین طرح  صاعقه در 3 روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: یکی ازجمله آسیب های اجتماعی مهم در جامعه اعتیاد به مواد مخدر است و بیشترین جرم وجنایت هم در رابطه با مواد مخدر در جامعه رخ می دهد و متاسفانه نسل خانواده ها را هم گرفتار خود کرده است . برای کاهش این آسیب اجتماعی پلیس هم وظیفه ایی دارد تا کانون خانواده ها برهم نریزد.

وی در ادامه به کشف ۵۲۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح اشاره کرد و گفت: با تلاش ماموران جان بر کف نیروی انتظامی طی چندین ماموریت ۲۱۶ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۳۰۰ معتاد متجاهر جمع آوری وبه مراکز کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند.

رئیس پلیس استان البرز همچنین به کشفیات دو ماهه ابتدایی سال جاری اشاره کرد و گفت: در این مدت ۲ تن و یکصد کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۹۸۵ توزیع کننده مواد مخدر و قاچاقچی دستگیر شدند.

وی از انهدام ۱۰ باند توزیع مواد مخدر در سطح استان البرز خبر داد و گفت: در این مدت ۱۲۰۰ معتاد متجاهر نیز از سطح معابر جمع آوری شد.

هداوند با تاکید براینکه طرح برخورد با سوداگران مواد مخدر با قوت هر چه بیشتر در جهت افزایش امنیت مردم ادامه دارد مدعی شد ۵۰ درصد متهمان حوزه مواد مخدر دارای سابقه اعتیاد هستند و بیشتر معتادان متجاهر نیز برای چندمین بار است که دستگیر می شوند.

وی درباره رنج سنی دستگیر شدگان گفت بیشترین آمار بین سنین ۲۵ تا ۴۵ سال هستند.

دستگیری

دستگیری

کدخبر: 891090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟