فیلم و عکس از صحنه شلیک پلیس به مرد مطلقه در ستارخان + اطلاعیه پلیس
حجم ویدیو: 9.88M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

به گزارش رکنا، عصر چهارشنبه صدای شلیک از خانه ای منطقه ستارخان مردم را از خانه هایشان بیرون کشید و دقایقی بعد مردی که از ناحیه پا هدف گلوله پلیس قرار گرفته بود همراه پلیس از خانه خارج شد.

بررسی ها نشان از آن داشت که ماموران کلانتری 118 ستارخان با توجه همراه زن جوان پس از جدایی برای گرفتن مهریه اش حکم جلب گرفته بود وارد خانه مرد جوان می شوند که در این صحنه مرد جوان قصد فرار داشت که مامور کلانتری پس از قانون بکارگیری سلاح و با توجه به داشتن حکم جلب اقدام به شلیک به پای مرد جوان می کند.

تیراندازی پلیس

یکی از اهالی ساختمان به رکنا گفت: 4 گلوله در ساختمان شلیک شده که یکی از گلوله ها به در یکی از واحدها و یک گلوله به دیوار و 2 گلوله نیز به پای مرد همسایه شلیک شد.

شلیک پلیس به یک متهم در خیابان ستارخان تهران

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را درباره تیراندازی پلیس به یک متهم در خیابان ستارخان ارائه کرد.

در اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت در این باره آمده است: «صبح چهارشنبه، ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، مامورکلانتری ۱۱۸ ستارخان در اجرای دستور مقام قضایی به در یک واحد مسکونی مراجعه کرد که فرد مورد نظر به محض رویت مامور و با هدف فرار و خلع سلاح مامور، به سمت وی حمله‌ور شد.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «درپی این اقدام، مامور پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح این فرد را از ناحیه پا مورد هدف قرار داد که در نهایت متهم دستگیر و برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که اخبار تکمیلی دراین مورد را متعاقبا اعلام خواهد کرد.

 

کدخبر: 893555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟