اقدام عجیب مرد سفیدکوهی با بره میش های وحشی

به گزارش رکنا، نقی میرزا کریمی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران از عملیات محیط بانان دماوند جهت دستگیری عامل زنده گیری دو بره میش وحشی خبر داد.

رئیس اداره و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: صبح امروز محیط بان گشتی یگان حفاظت این اداره (ضابط دادگستری) در حین دوربین کشی و پایش ضلع غربی منطقه شکار ممنوع کوه سفید متوجه وجود دو بره میش همراه چوپان گله می‌شود که سریعاً به اداره اعلام و تیم پشتیبانی جهت بررسی موضوع به صورت نامحسوس به محل اعزام می‌شود.

وی افزود: مأموران بعد از نزدیک شدن به گله و مشاهده بره میش‌های وحشی جهت دستگیری متخلف وارد عمل شده که یک نفر در این راستا دستگیر و به همراه دو بره کشف شده به اداره منتقل می‌شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اظهار داشت: فرد متخلف اقرار داشت که در حین زایمان میش وحشی به آن نزدیک شده و بره‌ها را از مادر جدا کرده که در این راستا پرونده‌ای تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع محترم قضائی ارسال می‌شود.

میرزا کریمی عنوان داشت: در فصل بهار که فصل زادآوری حیات وحش است از مردم خواستاریم که در صورت مشاهده نوزاد حیات وحش از نزدیک شدن و زنده گیری آنها خودداری کنند.

کدخبر: 894210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟